חורף טבעוני ונושם יותר

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק את הגוונים הטרנדיים לחורף 2022 * לראשונה בפורמולה טבעונית המאפשרת לציפורן לנשום * התוצאה: מראה ציפורניים מטופח בגימור דמוי ברק ג'ל מושלם ועמיד

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים ממשיך לעקוב אחר הטרנדים בזירות האופנה הבינלאומיות ומשיק 4 גוונים טרנדיים לחורף 2022 בסדרת ג'ל קוטור של המותג. הגוונים העדכניים מתווספים לסדרת הג'ל קוטור המצליחה, המבטיחה מראה ציפורניים בגימור ג'ל עם עמידות של עד 12 ימים.

עכשיו לקראת חורף 2022, essie מביא לנו בשורה חדשנית של פורמולה טבעונית ללא רכיבים שמקורם או הופקו מן החי (VEGAN) וללא שמונת הרכיבים המזיקים (FREE8).   בתוך כך, הציפורן נהנית מנשימה תמידית וצמיחה בריאה (Breathability), כנגזרת מהפורמולה הטבעונית של הלק .

גווני החורף החמים

הצבעים הטרנדיים מתאפיינים בגווני יין עמוקים, בהשראת התקופה הקרה של השנה, המתאימים  לכל לוק:  מראה טרנדי, אלגנטי, נועז וסקסי ואפילו ללוק ספורטיבי עם קריצה שובבה. לצד גווני היין העמוקים מציע המותג גוון לק ורוד עתיק שמתאים למריחה על כל הציפורן בפני עצמו או לנועזות בשילוב גווני היין. טיפ: זה הזמן לפתח את הדמיון ולהתפרע עם שילובים – נסו להוסיף נקודות ורודות, פסים גיאומטריים או פרנץ' בקצות הציפורניים.

GEL COUTURE – מהיר, איכותי וצבעוני

סדרת הג'ל קוטור עוצבה בהשראת אופנת העילית וההוט-קוטור בעולם האופנה ומשלבת בין טכנולוגיה, חדשנות ואיכות מוקפדת. חוויה יוקרתית עם מברשת ג'ל קוטור ייחודית למניקור מקצועי דמוי ג'ל. ארבעת הגוונים החדשים, מלאי עוצמה ועדכניים נעים בין חציל, בורדו אדמדם ועד ורוד עתיק: model clicks, bubbles only, paint the gown red, touch up.

התוצאה: מראה ציפורניים מטופח בגימור דמוי ברק ג'ל מושלם ועמיד עד 12 ימים.

איך קורה כל הקסם? מריחת הלק מתבצעת בשני שלבים: 1. מרחי שכבת לק עם אחד הגוונים החדשים 2. מרחי שכבה של top coat מקצועי להוספת ברק ועמידות מרבית (ללא צורך במנורת UV או לד).

הסרה קלה באמצעות מסיר לק או אצטון.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח | תכולה: 13.5 מ"ל

להשיג בסניפי סופר-פארם ופרפומריות נבחרות