חושבים מחוץ לצנצנת

חברת 'נאוברנד' עם פתרון יצירתי שלגמרי מקל על החיים: דבש TOGO * שני סוגי דבש באריזות אישיות: דבש טהור 100 אחוז מפרחי בר ודבש עם רכז לימון טבעי

אוהבים דבש אבל פחות אוהבים את הדביקות? חברת 'נאוברנד', בשיתוף פעולה עם חברת 'JAKOBSENS', יצרניות הדבש המובילה בדנמרק, משווקת את הפתרון המושלם לצריכת דבש בכל מקום – דבש TO GO – דבש באריזת סטיק קטנה, יחידנית וסטרילית, שמכילה 100 אחוז דבש איכותי וטהור, נוחה לשימוש, לנשיאה בתיק ולנסיעות מחוץ לבית.

שני מארזי הדבש מגיעים באריזות אישיות (סטיקים) בטעמים: דבש 100 אחוז טהור ואיכותי מפרחי בר ודבש בתוספת תמצית לימון טבעית והם מתאימים להמתקה, תיבול, רטבים, בישול ואפייה. כל מארז דבש מכיל 12 יחידות דבש במארז אישי של 8 גרם כל אחת והם ללא גלוטן, נוחים לשימוש, לנשיאה בתיק ולנסיעות מחוץ לבית. 

את אריזות הדבש ניתן לרכוש בכל רשתות המזון והשיווק המובילות. המוצר בהשגחת  בד"ץ  איגוד רבנים, בהשגחת הרב רלב"ג ובאישור הרבנות הראשית לישראל. המחיר הסופי ייקבע בהתאם להחלטת הרשתות ומחירן ינוע בממוצע בין 12-14 שקלים לאריזה, המכילה 12 יחידות של 8 גרם כל אחת.

'נאוברנד' היא חברת יבוא צעירה וחדשנית, המנוהלת על ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות. החברה משלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.