חנוכה של כדורסל בבירה

תחרות הכדורסל 'אקסטרים 2X2 ירושלים' 2021 יוצאת לדרך * משחק חדשני וראשון מסוגו בענף הכדורסל, שמשלב TRCG – ארבע תחרויות כדורסל שונות בעצימות גבוהה במיוחד ללא הפסקה

עיריית ירושלים ממשיכה לאתגר את ענף הכדורסל ותקיים בפעם השנייה את אירוע הכדורסל הייחודי 'אקסטרים 2X2 ירושלים' במהלך חופשת חג החנוכה. מדובר במשחק ייחודי וראשון מסוגו בישראל ובכלל בעולם, המיועד לזוגות מכל הגילאים. המשחק פותח על ידי מחלקת הכדורסל שבאגף הספורט העירוני והוא משלב בתוכו ארבע תחרויות כדורסל מאתגרות וביניהן: משחק  2X2 על סל אחד, תחרות קליעה, משחק Two Ball, הישרדות ותחרות שלשות וכל זאת בלחץ יוצא דופן של זמנים, בעצימות גבוהה ללא הפסקות וללא עצירות במשך כשעה. 

יצוין, כי לכל אחד מארבע המשחקים יינתן ניקוד משלו, כאשר הניקוד המקסימלי של כל ארבעת המשחקים יחד הוא 100 נקודות. הקבוצה המנצחת היא זו שתשיג את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר בתחרות, זאת בנוסף לניקוד הבונוס שיוענק על מיומנויות המשחק – החל מיכולות המשחק והקליעה, התנהלות אסטרטגית בלחץ של זמן ועד להתמודדות עם פעילות אינטנסיבית במיוחד. 

אקסטרים 2X2 ירושלים ייצא לדרך ביום שלישי (30.11) בהיכל הספורט בימק"א (10:00-16:00 לגילאי נוער ומ-19:30-22:30 לבוגרים ובוגרות) וימשיך בשלבים המוקדמים ב-1.12 בימק"א (10:00-16:00), ב-2.12 בהיכל הספורט פסגת זאב (10:00-16:00), ב-5.12 בהיכל הספורט מלחה (10:00-16:00) וב-6.12 באולם הספורט 'דנמרק'. המנצחים בתחרויות אלה יעלו לאירוע הגמר החגיגי שייערך במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון במהלך חודש דצמבר.   

התחרות מיועדת לגברים וKנשים בכל הגילאים.  

פרטים נוספים והרשמה באתר עיריית ירושלים.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אני מברך על העשייה היצירתית, החלוצית והמקורית של אגף הספורט בעיר. היכולת לייצר משחק ירושלמי כחול לבן ייחודי בענף, מעידה על מקצועיות חסרת פשרות של האגף והבנה קהילתית יוצאת דופן. נמשיך לטפח ספורט ברחבי העיר ולהנגיש אותו לשכונות. אנחנו בטוחים שהמשחק יהווה מודל לחיקוי בכל העולם וכמו תמיד – מציון תצא בשורה".