טבליות לעיסה עם ויטמין D

חברת 'אלטמן' עם טבליות לעיסה טבעוניות המכילות ויטמין D * המוצר מכין את הגוף לחורף, מחזק את מערכות הגוף ומשמש כהשלמה תזונתית

החוסר בוויטמין D בא לידי ביטוי בכלל חלקי האוכלוסייה בישראל ונמצא כי מעל שליש מהאוכלוסייה סובלים מחוסר בו. המחסור הוא בין היתר כתוצאה מאי חשיפה מספקת לשמש בתקופת ימי החורף שאותה אנו מבלים בבתים ועד תזונה לא מאוזנת ועשירה בוויטמינים. המחסור בוויטמין D עלול לפגוע באיכות החיים באופן משמעותי, להשפיע על כלל מערכות הגוף ולגרום לתופעות כגון עייפות, דיכאון, סיכון להשמנת יתר, לחץ דם גבוה, סוכרת וכן עלול ליצור סיכון של החלשת התגובה החיסונית וריבוי מחלות. בנוסף, עם התפרצות מגפת הקורונה ועד היום, ממליצים במשרד הבריאות ובגופים שונים בעולם לשמור על סטטוס ויטמין D תקין על ידי יציאה לשמש בזרועות חשופות למשך 20 דקות ביום או לקחת תוסף של 800-1,000 יחב"ל למי שלא חשוף די לשמש, נמצא בבידוד או בפרט כשאנחנו לקראת עונת החורף וכמות ימי השמש החזקה מתמעטים.

לצד סדרת מוצרי ויטמין D הפופולאריים של 'אלטמן בריאות' (טבליות לעיסה, כמוסות רכות לבליעה וטיפות), מושק מוצר נוסף – טבליות לעיסה טבעוניות המכילות ויטמין D בטעם תות בכמות של 1,000 יחידות בינלאומיות ממקור צמחי. מדובר בחידוש לאוכלוסייה אשר אינה צורכת מוצרים מן החי וכעת יכולה ליהנות מוויטמין D ללא חשש.

ויטמין D ידוע בעיקר בשל תפקידו בבריאות העצם. לאחרונה נמצאה על פי מחקרים חשיבותו לתפקוד תקין ולהפעלה מבוקרת של מערכת החיסון המגינה על הגוף מפני גורמי מחלות שונים כמו וירוסים וחיידקים. ניתן לצרוך ויטמין D ממקור צמחי וחי כדוגמת שמנים צמחיים, אגוזים, שמרים, דגי אוקיינוס, ביצים, גבינות ומוצרי חלב, וכמובן ממקור טבעי בעזרת חשיפה לקרני השמש.

את המוצר החדש ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובבתי הטבע.

מחיר מומלץ לצרכן: 98.90 שקלים.