טחינה 'אחוה' באריזה חדשה

טחינה גולמית 100 אחוז טבעי, משומשום טהור ובמרקם עדין * עכשיו בבקבוק לחיץ 350 גרם, לשימוש קל ונוח בזילוף

בשורה חדשה ומשמחת מגיעה ממדפי הטחינה. טחינה גולמית של חברת 'אחוה' – יצרנית מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה – מושקת באריזת בקבוק לחיץ. הטחינה החדשה משומשום טהור, 100 אחוז טבעי, במרקם עדין, משווקת באריזת נוחות במשקל של 350 גרם. הבקבוק החדש – בעיצוב חדיש ונוח – מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות שנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות. טחינה בבקבוק לחיץ של 'אחוה' תשווק במחיר משתלם ובכשרות מהדרין.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית, יועצת מקצועית של חברת 'אחוה': "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי שמבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית, היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים".

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של 'אחוה': "אנו שמחים לחדש ולהביא לצרכן את הטחינה האהובה גם בבקבוק לחיץ. על רקע גל עליות המחירים, אנו מציעים את המחיר המשתלם ביותר ביחס לתכולת המוצר – כמות גדולה יותר ומחיר זול יותר. זו מדיניות 'אחוה' וכך נמשיך לנהוג תמיד".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח לאוכלי קטניות.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-8.90 -9.90 שקלים לאריזת 350 גרם.

ניתן להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט 'שופרסל' ורמי לוי).