טעים להכיר: RIVER

אם אתם בקניון מלחה, מומלץ להגיע ל-RIVER, המסעדה הכשרה שמציעה מנות חדשות וחוויה קולינרית מהמטבח האסייתי

אחד המטבחים האהובים עליי הוא המטבח האסייתי. לכן, שמחתי מאוד על כך שרשת 'ריבר' המפורסמת שבקניון מלחה מציעה בתפריט שלה מנות חדשות המהוות חוויה קולינרית כשרה מהמטבח האסייתי, כזו שלקחה אותי ותיקח גם אתכם לארצות רחוקות בביס אחד. מנות עם נגיעות אסייתיות, סושי טרי בשלל צבעים וטעמים, מנות פתיחה מגוונות ומנות נודלס בלתי נשכחות. המנות מתבססות על חומרי גלם טריים, עונתיים, מוקפדים ומשובחים ברמה הגבוהה ביותר.

אריאל, הבעלים של סניף 'ריבר' במלחה, מגלה כי הוא נרגש ומאושר דווקא בימים אלה ולפני חג הפסח לפנק את הלקוחות במנות חדשות ובחוויית אירוח טרנדית ועכשווית. בסניף מלחה מוגשות מנות חדשות לצד מנות הדגל המוכרות והאהובות של הרשת.

מבט לתפריט

ניתן למצוא במסעדה מנות כדוגמת הרול של ג'יג'י סלמון – טמפורה, אבוקדו, כרוב סגול, טונה קצוצה,  איולי ספייסי יוזו וצ'ילי חריף (52 שקלים); SUMMER ROLL – רול במילוי אטריות שעועית, טונה אדומה, נענע, כוסברה, חסה, עירית ואבוקדו. מגולגל בעלי אורז ברוטב צ'ילי ליים (46 שקלים); הקימונו הירוק – אטריות חיטה, נתחי עוף, זוקיני, כרישה, בצל ירוק, בזיליקום, נענע וכוסברה על קרם קארי ירוק (64 שקלים).

בנוסף, אני ממליץ לנסות את מנות הדגל המוכרות והאהובות של המסעדה ובהן: סלט ריבר, אש ולהבה, שבעת הפלאים, פאד תאי, עוף בקשיו ועוד. יש בנוסף תפריט סושי עשיר המבוסס על חומרי גלם ודגים טריים המסופקים מידי בוקר וכולל מגוון רחב של מנות סושי.

רשת 'ריבר' מונה 11 סניפי מסעדה ברחבי הארץ ושני סניפי סושי בר. הרשת שמה דגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים ומתבססת על טעמים מדויקים מהמזרח לצד מחירים נוחים ותודעת שירות גבוהה. רשת 'ריבר' ידידותית לילדים, צמחונים וטבעונים. כל אלה מזמינים את קהל הלקוחות לשוב וליהנות בכל פעם מחדש במסעדות הרשת ברחבי הארץ ובמשלוחים חווייתיים לבית הלקוח.

RIVER סניף קניון מלחה ירושלים

שעות פתיחה: ראשון-חמישי 11:00-22:00, שישי 11:00-14:00, מוצ"ש שעה לאחר צאת שבת ועד 23:00.

אתר: www.river-bar.co.il.

טלפון להזמנות: *6969.

פייסבוק ואינסטגרם: RIVER-ריבר.