ילדים, בואו להיכל

לראשונה בהיכל פיס לתרבות ואמנויות ירושלים: פסטיבל הצגות לילדים

במסגרת אירועי הקיץ הייחודיים בבירה, עיריית ירושלים מזמינה את תושביה ומבקריה לבוא וליהנות מבילוי משפחתי חווייתי ומרגש בפסטיבל הצגות לילדים בקיץ. במהלך ימי הפסטיבל, יתקיימו פעילויות הפנינג, הפעלות והפתעות רבות לילדים בפסטיבל לפני תחילתן של ההצגות .

אלו הן ההצגות המרכזיות שיתקיימו במסגרת בפסטיבל הצגות לילדים בהיכל פיס לתרבות האומניות ירושלים:

'הקוסם מארץ עוץ' (2.8): עיבוד לסיפור ההרפתקאות המופלא של הסופר פרנק באום. במחזה מתואר מסע מופלא של דורותי וחבריה אל הקוסם הגדול, על מנת שיגשים את משאלותיהם. זהו סיפור על חברות, אומץ טוב לב ואהבת הבית והמשפחה. הצגה קסומה ומרגשת בעיבוד חדשני ומקורי מבית 'תיאטרון השעה הישראלי'. ההצגה מיועדת לגילאי 4-9.

מחיר כרטיס: 30 שקלים. קישור לרכישה:

https://htjer.smarticket.co.il/event/335

'מחסן השטוזים של דתיה' (3.8): במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוחי שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. כולם מוזמנים לחגיגה של שירים, סיפורים והמון שטוזים בחגיגת תיאטרון. זו הצגה שובבה ומצחיקה מלאה בשירים ובשמחה. ההצגה מיועדת לגילאי 3-6.

מחיר כרטיס: 30 שקלים. קישור לרכישה:

https://htjer.smarticket.co.il/event/337

'גלי' – הצגה לילדים העולים לכיתה א' (4.8): גלי היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א', היא מאוד מתרגשת ומשתפת בתחושותיה את חבריה הטובים לקראת מה שצפוי לה במקום החדש – בבית הספר. במחזמר משולבים שיריו המוכרים והאהובים של אהוד מנור: 'לעולם בעקבות השמש', 'ברוש', 'אחותי הקטנה', 'גלי', 'חוטים של גשם', 'נחליאלי' ו'מי אוהב את השבת'.

מחיר כרטיס: 30 שקלים. קישור לרכישה:

https://htjer.smarticket.co.il/event/342

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים תמשיך לקדם ולפתח את התרבות למען מבקריה ותושבי העיר. אני מברך על קיומו של פסטיבל הצגות הילדים בהיכל פיס לתרבות ואומנויות ירושלים, המתקיים לראשונה בקיץ זה".