כדורגל: מתרעננים בטורקיה

בסוף השבוע האחרון לא התקיימו משחקי ליגה בהשתתפות קבוצות אזורנו * קבוצת הבוגרים ניצלה את ההפוגה למחנה אימונים באיסטנבול

בשבוע שעבר יצאה קבוצת הכדורגל הפועל מבשרת ציון/אבו גוש למחנה אימונים בן שישה ימים באיסטנבול, במסגרתו קיימה משחק אימון מול קבוצת בשיוזאוולר מהליגה הרביעית בתורכיה שהסתיים בתוצאה 1:1. את השער למבשרת הבקיע אדם אוחיון. בליל שבת ערכו שחקני הקבוצה סעודת שבת כשרה כאשר את המנות סיפקה הקהילה היהודית באיסטנבול.

שחקני הקבוצה נהנו גם מכדורגל תורכי משובח במהלך הביקור. ביום ראשון התארחה הקבוצה במשחק הצמרת התורכי בין פנרבחצ'ה וטרבזונספור (המובילה) שהסתיים גם הוא בתיקו 1:1; וביום שני אירח את הקבוצה חבר הנהלת קבוצת בשיקטאש למשחק הסופר ליג בין בשיקטאש לבאשאקשהיר. גם משחק זה (כמה מפתיע) הסתיים בתיקו, הפעם בתוצאה 2:2.

הקבוצה מבקשת להודות לקבוצה המארחת, מועדון הספורט בשיוזוולאר; לספונסר הקבוע, חברת 'יילמזלאר' התורכית; לשגרירות ישראל באנקרה, לקונסול הכללי באיסטנבול אודי איטם ולשגרירות תורכיה בישראל על השתתפותם בארגון הביקור.

מבט לליגה

כאמור, לא התקיימו בסוף השבוע האחרון משחקי ליגה בהשתתפות קבוצות הפועל מבשרת ציון/אבו גוש, למעט משחק אחד שנערך אתמול (שלישי, 8.3) ובו אירחה קבוצת ילדים א' את הפועל ברנר וגברה עליה 2:1 (כבשו למבשרת: טל עגמ'י ורן משה). בשבת הבאה (19.3): משחק בית מול מכבי כנות.

ומכאן למה שצפוי ליתר הקבוצות. קבוצת הבוגרים תתארח מחר (שישי, 11.3) אצל מ.ס. ראשון לציון, קבוצת הנוער תארח ביום רביעי הקרוב (16.3, 14:00) את מכבי שעריים, קבוצת נערים ב' תארח מחר (שישי, 11.3, 14:30) את בני יהודה, קבוצת נערים ג' תארח ביום ראשון (13.3, 15:55) את הפועל גדרה וקבוצת ילדים ב' תתארח היום (חמישי, 10.3) אצל עירוני קריית גת.