כדורסל: התיכוניסטים שלנו בגמר

נבחרת הבנים של תיכון 'הראל' עלתה לגמר האזורי ומקווה להעפיל לתחרות הארצית שתתקיים בגליל העליון

נבחרת הבנים בתיכון 'הראל' ממשיכה במסע ההצלחות ועלתה לגמר היוקרתי של אליפות התיכונים המחוזית בציפייה להעפיל משם לאליפות הארצית בגליל העליון.

הנבחרת, בניצוחם של איתן בן אליעזר ואיתי אריאל, הגיעה לגמר לאחר ניצחונות משכנעים על תיכון מכבים-רעות ועל תיכון 'בויאר' מירושלים. בחצי הגמר פגשה את הנבחרת הלוחמת של תיכון 'הימלפרב'. פתיחה חזקה בראשותו של אפק אמסלם עם ארבע שלשות רצופות והגנה חזקה של אייל אלה וליעד בן מאיר הביאו ליתרון מהיר של 12:2 כבר בפתיחה. דקות טובות של תיכון 'הימלפרב' הובילו לצמצום הפער, אבל יונתן אבולוף ורועי אבנרי הצטרפו לאמסלם עם נקודות חשובות ועם שליטה מוחלטת בריבאונד ויצרו יתרון של 12 נקודות במחצית. במחצית השנייה המשיכו שחקני התיכון בהגנה חזקה בהובלתם של הקפטן יותם נתנאל ושל יונתן ג'רבי, תלמיד כיתה י', שתרגם את ההגנה החזקה גם לנקודות חשובות בצד השני. יגל עמר, דניאל אלון וניר רותם המשיכו את המומנטום והובילו את קבוצתם ליתרון מבטיח של 20 נקודות. היריבה בגמר: תיכון עירוני א' במודיעין.

איתן בן אליעזר, מאמן הקבוצה: "אנחנו שמחים להגיע זו השנה החמישית ברציפות לגמר התיכונים. השנה זה מורכב יותר בשל הקורונה. אנחנו נאלצים לשחק ללא קהל תומך ולשמור על מחויבות. שיתוף הפעולה הפורה עם הפועל ירושלים עוזר לנו לתאם את העומסים של השחקנים המובילים מנוער העל ואני שמח על ההצלחה. אני רוצה להודות למנהלת התיכון ליאת שגב ולכל צוות החינוך הגופני על התמיכה והעזרה וכמובן לראש המועצה יורם שמעון וליו"ר מחלקת הנוער יובל קורן על התמיכה בפרויקט ועל הסיוע. הגמר הולך להיות מאוד קשה נגד קבוצה מאומנת ומחוברת. אנחנו מקווים להפתיע ולזכות באליפות. בכל אופן, המטרה היא אליפות הארץ בגליל העליון ועלייה לליגת העל. רכז החינוך הגופני והמורה האחראי על נבחרות בית הספר, איתי אריאל, שותף ופועל על פי האמונה המנחה את ערכי התיכון, עושה עבודת קודש ומוביל את תלמידיו להישגים מצוינים".

מתיכון 'הראל' נמסר: "אנו רואים ערך חשוב בחינוך הגופני. אנו גאים בתלמידינו שמשקיעים שעות רבות באימונים קשים ועושים זאת תוך גילוי אחריות, חברות והתמדה. תלמידי הנבחרת משלבים בין לימודים קשים, בגרויות, מבחנים, חיים אישיים והשקעה אין סופית באימונים. התלמידים מגיעים לכל האימונים (גם בימי שישי בשש בבוקר, כך במקור) ועושים כל שביכולתם לנצח ולהגיע הכי רחוק שאפשר – לייצג את תיכון 'הראל' בכבוד – וכל זה תוך שמירה על רוח ספורטיבית. נבחרת הכדורסל של תיכון 'הראל' מכילה בתוכה את מיטב הנוער. אנו גאים בכם ומאמינים בכם".