להרגיש כמו נסיכות

רשת SACARA משיקה סדרת מוצרים חדשים לילדות המצטרפים לקולקציית Lovely Princess בהשראת עולם הנסיכות הקסומות והאגדות

רשת SACARA משיקה 3 מוצרים חדשים לילדות, המצטרפים לקולקציית הטיפוח האהובה  לילדות: קולקציית Lovely Princess, בהשראת עולם הנסיכות הקסומות והאגדות, שילדות אוהבות.

הקולקצייה מתאפיינת במוצרים איכותיים, בניחוח מתוק-עדין ובעיצובים בגוונים הלקוחים מעולם הנסיכות. המוצרים החדשים מתאימים כמתנה קסומה מושלמת לילדות.    

שלושת המוצרים החדשים המצטרפים למגוון:

ספריי מסכה ללא שטיפה:  מסכת שיער ייעודית להסרת קשרים ולסירוק קל. המוצר מכיל קרטין, שמן הבוראג' ורוזמרין. הטכנולוגיה החדשנית של ספריי מסכה ללא שטיפה מאפשרת טיפוח ובריאות לשיער בו זמנית. לאחר השימוש השיער הופך לרך ונעים למגע, מוגן מפני נזקי הסביבה, קל ונוח לסירוק ולעיצוב. 

טיפ לשימוש: המסכה ניתנת לשימוש בכל עת, הן על שיער רטוב והן על שיער יבש, לפי הצורך. מומלץ לרסס ממרחק של כ10 ס"מ ולסרק את השיער מהשורש כלפי הקצוות בעזרת מברשת לשיער של נסיכות או מברשת לבבות. תכולה: 250 מ"ל / מחיר לצרכן: 20 ₪

שמפו קרטין ומסכה לשיער 2 ב 1 – שמפו ללא מלחים, בתוספת קרטין, להתרת קשרים וסירוק קל. מותיר את השיער עם ברק מוגבר, רך כמשי, זוהר ונעים למגע כמו של נסיכה אמיתית.  תכולה: 500 מ"ל /מחיר לצרכן: 20 ₪.  

מפיצי ריח בניחוחות קסומים – מפיצי ריח בניחוחות קסומים לחדרים של נסיכות הקטנות, המספקים חוויה קסומה שלמה. תכולה: 200 מ"ל /מחיר לצרכן: 24.90 ₪

ניתן לרכוש ברשת חנויות  SACARA ובאתר https://www.sacara.co.il/