לידת בכורה באמבולנס

האירוע הראשון של לידת תינוק באמבולנס של מד"א לשנת 2022 היה אצלנו ביישוב

מבשרת על המפה. התינוק הראשון לשנת 2022 נולד באמבולנס של מגן דוד אדום במבשרת ציון בשעה 04:32.מדוברת מד"א נמסרף כי במהלך הלילה הראשון לשנה האזרחית החדשה הובהלו לבתי החולים השונים ברחבי הארץ באמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ של מד"א 26 יולדות.

גם השנה נערכו במגן דוד אדום בכוננות גבוהה לטיפול בנפגעים במהלך חגיגת השנה האזרחית החדשה וזאת בצל התפשטות האומיקרון, הזן החדש של נגיף הקורונה.

בהודעה מיוחדת שנמסרה הערב על ידי דובר מד"א, זכי הלר, החובשים והפאראמדיקים של מד"א טיפלו בכאלף בני אדם, מתוכם: 34 שנפגעו בתאונות דרכים, מהם גבר בן 23 שנקבע מותו ו-3 פצועים קשה בתאונה דרכים סמוך לצומת טייבה, 5 בינוני ו-25 קל. 28 שנפצעו באירועי אלימות, בהם 2 קשה, גבר בן 23 וצעיר בן 18 שטופלו ע"י החובשים והפראמדיקים של מד"א בתל אביב, גבר בן 41 שנפצע באורח בינוני ו-25 קל. עשרות בני נוע=F8 ומבוגרים נפגעו מצריכת אלכוהול, כולם במצב קל.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כבכל שנה נערכנו מראש ובכוחות גדולים לליל השנה האזרחית החדשה. לצערי, נאלצנו צוותי מד"א כבר בלילה הראשון של השנה האזרחית החדשה לטפל בתאונת דרכים קטלנית ובפצועים קשה מאירועי אלימות, כמו גם ממבלים שנפגעו ישירות מצריכת אלכוהול. אני מאחל לכולם שנה אזרחית טובה, בריאה ובטוחה".