'לינק' בשורש עם טעמים חדשים

מסעדת ביסטרו ייחודית עם מנות מוקפדות ומאכלים ותבשילים מיוחדים ולא יומרניים * מסעדה שכיף לבקר בה ולחזור אליה שוב ושוב * ועכשיו: המקום פתוח גם בצהריים עם עסקיות והשקת תפריט קיץ חדש

אחת החוויות הגסטרונומיות המשובחות והטעימות שבהן התנסיתי באחרונה הייתה ארוחה במרפסת מסעדת 'לינק' בשורש. המסעדה ממוקמת אל מול נוף מרהיב, ירוק ועוצר נשימה, מסעדה אינטימית, מרווחת ונעימה עם שירות מעולה ואוכל עם מוניטין שעליו נדבר בהמשך.

החל מתחילת החודש, פתוחה מסעדת 'לינק' גם בשעות הצהריים ומציעה ארוחות עסקיות ותפריט קיץ חדש ומענג בימים ראשון עד חמישי מהשעה 13:00 ועד 17:00. המשך הערב עם התפריט הקבוע שכולל תפריט קיץ חדש. גם בימי שישי ושבת פתוחה המסעדה עם תפריט הקיץ החדש מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות.

השבוע ביקרתי במסעדה המשובחת פעם נוספת והתפעלתי במיוחד ממנות הקיץ החדשות בתפריט. מנות יצירתיות וטעימות להפליא וזאת בנוסף לתפריט הרגיל במסעדה שכולל בשרים, דגים, פירות ים, פסטות, סלטים, קינוחים ותפריט אלכוהול עשיר ומומלץ ביותר.

המסעדה בשורש, על אם הדרך בין ירושלים ותל אביב, היא מקום שופע חום אנושי וניתן לחוש מייד באווירה הנעימה, הידידותית, בהגשה הנעימה, המקצועית והמחויכת של המלצרים, ביד הנדיבה של השפים שמוציאים את המנות, בעיצוב המקסים המשדר נינוחות, הנוף מרהיב והירוק של הרי יהודה ובאפשרות לשבת בתוך המסעדה או במרפסת הוורנדה המקסימה.

ניב, המלצר שלנו, סייע בהרכבת התפריט החדש. פתחנו במנות ראשונות מהנות במיוחד ובהן חציל קלוי עם טחינה, בצל ירוק ועגבניות (48 שקלים), מחבת פטריות חמות עם שעועית ירוקה, שום, תימין ופרמז'ן (60 שקלים) וסלט פנצנלה הכולל מוצרלה, פלפלים קלויים, זיתים, שומר, עגבניות, מלפפונים, בזיליקום וקרוטונים (58 שקלים). עוד במנות הראשונות: סביצ'ה דג, קרפצ'יו פילה, טבעות קלמרי, סלט יהודה, סלט א-לאיטליה ועוד.

בין המנות העיקריות העדפתי את הסטרוגנוף ברוטב שמנת ובשר בקר שמגיע עם אורז או עם צי'פס לבחירתכם, אך תוכלו להזמין מהתפריט העשיר גם מדליוני פילה, אנטריקוט (300 גרם), המבורגר לינק שעשוי מ-250 גרם בשר בקר משובח (76 שקלים), המבורגר טבעוני, במחיר דומה, חזה עוף ניו אורלינס (78 שקלים) שניצלונים וצ'יפס (74 שקלים) וכנפיים של עוף (74 שקלים). ברוב המקרים יציעו לכם גם מנות היום ותבשילים מיוחדים.

חלק אינטגרלי ומשמעותי מתפריט האוכל הוא האלכוהול והיצע היינות והבירות הגדול. אנחנו נהנינו מאוד מהקוקטיילים שהזמנו בתחילת הארוחה: ג'ין בזיל שעשוי מג'ין בומבי, סאוור, בזיל, מלפפון וטוניק (45 שקלים) ומהניו יורק סוואר שעשוי מוויסקי בורבון, לימון, סוכר ויין אדום (42 שקלים). במהלך הארוחה בחרנו יין שרדונה אדמה מיקב תבור (32 שקלים לכוס) אבל תמצאו בתפריט מבחר גדול של יינות אדומים ולבנים וכמובן מבחר גדול של בירות בבקבוק או מהחבית.

בשום אופן לא לוותר על הקינוחים כאן. הכיף מגיע בסוף. אנחנו בחרנו צנצנת פסיפלורה עם קרם שוקולד לבן (38 שקלים) וגלידת סילאן ירושלמית (38 שקלים). עוד בתפריט: שוקולד בלגי, קרם ברולה, פאי תפוחים ועוגת גבינה אפויה (38 שקלים).

נסו ותיהנו.

מסעדת 'לינק'

מושב שורש

שעות פעילות: ראשון-חמישי – מ-13:00 ועד אחרון הסועדים, שישי-שבת – מ-12:00 ועד אחרון הסועדים

טלפון להזמנות: 02-5345522