לראשונה: שינוי צבע שיער בקליק אחד

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק כלי טכנולוגי חדשני וראשון מסוגו בישראל בקטגוריית צבעי השיער: התנסות וירטואלית בצבעי השיער


מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז ממשיך להעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו, במסגרת  זו  משיק כלי חדשני, מתקדם וראשון בישראל לצרכניות: התנסות וירטואלית להתאמת צבע השיער באופן בטוח ויעיל. ניתן להיכנס לאתר לוריאל פריז בכל זמן ומקום, גם בעת ביקור בנקודת המכירה, לנסות ו"למדוד" את צבע השיער באופן וירטואלי.

מדובר בחוויית שימוש חדשנית מעולמות הביוטי-טק (טכנולוגיות יופי): המותג חושף בישראל כלי טכנולוגי חדשני וראשון מסוגו בתחום צביעת השיער, ייחודי ופשוט לשימוש: VIRTUAL TRY ON  (VTO) 'התנסות וירטואלית' – טכנולוגיה ייחודית המציעה דרך חדשה ופשוטה להתנסות ולהתאים צבעי שיער מסדרות המותג EXCELLENCE )אקלסנס) מבית לוריאל פריז. ה-VTO – הדמייה וירטואלית של צבע שיערך! – צרכניות המעוניינות לבדוק כיצד תיראנה עם צבע מסוים, יכולות לבדוק בכלי, בקלות ומכל מקום. מרגע עליית הכלי הדיגיטלי לאוויר, 70%(!) מסך הגולשים באתר לוריאל פריז התנסו בו; נתון גבוה משמעותית ביחס לשאר העולם.

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "הצרכנים שלנו נמצאים בלב כל החידושים שלנו. אנו ממשיכים ליצור חוויות מותאמות שיוסיפו להם ערך בדרכים חדשנות. עם השקת ההדמיה הווירטואלית, אנחנו נרגשים לשנות את הדרך שבה אנשים יכולים לחוות יופי באמצעות כלי חדש שמציע דרך נוחה, מיידית ומותאמת אישית לבחון את צבעי השיער של לוריאל פריז."

איך זה עובד? נכנסים לאתר לוריאל פריז, מצלמים תמונת סלפי בלייב או מעלים תמונה אישית, בוחרים גוון שיער מבין עשרות הגוונים באתר >> וניתן לראות איך הצבע הנבחר נראה על הצרכנית. ממש כמו פילטר אבל בדיוק מושלם. חשוב לציין כי לאחר ההדמיה הוירטואלית המתקבלת, הכלי מנחה את הצרכנית – איזה גוון עליה לקנות כדי לקבל את התוצאה המיטבית, וכך פוחת הסיכוי ברכישת צבע שפחות מתאים לצרכנית.

מה זה VTO?

טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חוויית לקוח חדשה והתנסות וירטואלית המדמה בצורה מדויקת את האופן בו ייראה צבע השיער על ראש הצרכנית. הכלי בנוי בטכנולוגיית ai (בינה מלאכותית) שסרקה אלפי תמונות של צבעי שיער שונים ויודעת לשקף כיצד ייראה גוון צבע השיער של המותג על צבע השיער הנוכחי ברמה גבוהה מאוד. הטכנולוגיה הייחודית יודעת לחזות בצורה הקרובה ביותר למדויקת כיצד ייראה הצבע בהתחשב בגוון הנוכחי.

ללא צורך להוריד אפליקציה: כלי ה-VTO זמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון
 וזמין לרשות הצרכנים באתר

להדמיית צבע שיער, בקרי באתר לוריאל פריז: loreal-paris.co.il

https://www.loreal-paris.co.il/excellence/creme/excellence-cream-hair-color-743?tryon=true