מאמץ אחרון לשנה בריאה

אילוסטרציה: pixabay
אילוסטרציה: pixabay
המועצה יצאה בקריאה להורים לבצע בדיקות קורונה (אנטיגן) לפני פתיחת שנת הלימודים

בעוד פחות מ-72 שעות יחזרו ילדיכם לספסל הלימודים, לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות בכלל – ובפרט בקשר לפתיחת מערכת החינוך בשנת הלימודים תשפ"ב. במועצה נערכים לפתיחה מיטבית של שנת הלימודים ובכלל זה כל היבטי הקורונה – למזער עד כמה שניתן מקרים של הידבקות במוסדות החינוך ויציאת תלמידים לבידוד.

על פי הנתונים המעדכנים להבוקר (שני, 30.8) באתר משרד הבריאות, התרחקה מבשרת משמעותית מהאזור האדום. מיום רביעי ועד היום ירד ציון ה'רמזור' מ-7 ל-6.7 (ב-6 כבר הופכים לצהוב) ומספר החולים הפעילים ירד במהלך פרק זמן זה מ-170 ל-158.

ראש המועצה יורם שמעון: "לשמחתי, הצלחנו במאבק המשותף בנגיף הקורונה, ותוך ימים ספורים יצאנו מהצבע האדום במודל הרמזור – מה שיאפשר את חזרת ילדינו לספסל הלימודים בתחילת חודש ספטמבר. אך המאבק בנגיף הקורונה בעיצומו – ועל כולנו מוטלת אחריות לאומית לבריאות של יקירינו, לחינוך של ילדינו, לכלכלה הישראלית ולשיגרה החשובה. לכן, אני קורא לכל ההורים לשתף פעולה באופן מלא עם פרויקט בדיקות האנטיגן של משרדי הבריאות והחינוך – הבדיקות הן חגורת הבטיחות של כולנו לחזרה לשגרה בטוחה וקבועה".

בתי הספר היסודיים חילקו את ערכות הבדיקה עד כה ל-90% מילדי החינוך היסודי, באמצעות צוות בית הספר יחד עם ועדי ההורים. ערכות הבדיקה לילדי הגנים הגיעו הערב למועצה, ויועברו בבוקר לגננות וסייעות גני הילדים. החל ממחר בבוקר, צוותי הגנים יצרו קשר עם ההורים לחלוקה של הערכות עבור ילדי הגנים. יש לבצע את הבדיקות באופן עצמאי, בהתאם להנחיות המצורפות לבדיקה – ביום שלישי (31.08.21) בשעות הערב. במקרה של תשובה חיובית, יש להימנע מלהגיע למסגרת הלימודים ולהיבדק בבדיקות pcr במתחמי פיקוד העורף או דרך קופות החולים.