מארז של בריאות

חברת 'אלטמן בריאות' משיקה את מארז 'פרוביוטיק Summer Shape'

'אלטמן בריאות' משיקה מארז 'פרוביוטיק Shape Summer' במהדורה מוגבלת. המארז מציע שילוב של מספר מוצרים המסייעים לשמור על הגזרה לאורך זמן, בצורה בריאה ונבונה. במארז ניתן למצוא את המוצר 'פרוביוטיק Shape' המכיל את החיידק B-420. מחקרים הראו כי צריכתו מביאה לירידה של 300 קלוריות באופן יומי, מפחיתה מסת שומן ומסייעת בירידה בהיקף המותניים.

את המארז החדש ניתן להשיג רק בסניפי Be ברחבי הארץ וב'שופרסל און-ליין' והוא פועל בשני מנגנונים: הראשון – מחזק את המחסום התפקודי במעיים ומונע תהליכים דלקתיים המעודדים אגירת שומן; השני – מעלה את ההורמון המסייע לתחושת שובע. כהשלמה לתהליך, המארז מכיל את 'Fiber פרוביוטיק', מוצר מתקדם המשלב סיבים תזונתיים פרה-ביוטיים יחד עם פרו-ביוטיקה, שילוב המספק מצע נוח לגידול חיידקים ידידותיים ומספק במקביל את החיידקים הידידותיים. המוצר הוא אבקה, ללא טעם וריח, כשר וטבעוני, אשר ניתן לערבב במים או במזון רך.

בכדי להשלים את תהליך הירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא ונכון, מצורף למארז בקבוק מים להקפדה של שתייה לאורך היום, וצידנית מושלמת בה אפשר לקחת מזון מזין לכל מקום וכך ניתן לשמור רצף אכילה מסודר במהלך כל השבוע, גם מחוץ לבית.

מחיר: 199.9 שקלים.