מחלקת הרווחה: יוצאים לעידן חדש

בניין המועצה
לאחר שחצתה את גיל הפרישה וכיהנה 22 שנים כמנהלת מחלקת הרווחה במבשרת ציון, סיימה ורדה בן חורין את תפקידה * המועצה יצאה למכרז חדש

מחלקת הרווחה במועצה המקומית מבשרת ציון נכנסת לעידן חדש, לאחר שמנהלת המחלקה, ורדה בן חורין, סיימה את תפקידה. זה המקום לציין, כי כיהנה בתפקיד 22 שנים ואף חצתה את גיל הפרישה.

היום (שני, 2.8), יצאה המועצה במכרז לבחירת מנהל/ת חדש/ה לניהול מחלקת הרווחה. מועמדות ניתן להגיש את ה-16.8.

סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הרווחה, דובי כדורי, מסר בשיחה עם 'זמן מבשרת': "ורדה סיימה את עבודתה אחרי 22 שנה ולאחר שחצתה את גיל הפרישה. יצאנו למכרז שבסופו ייבחר מחליף. זה תפקיד חשוב ונקווה שנמצא מישהו ראוי. זו הזדמנות טובה להזרים דם חדש ורענן למערכת. בהקשר זה חשוב לציין, כי בשנה האחרונה עברנו תהליך ייעוץ ארגוני לגבי המחלקה שמטרתו הייתה לבחון מה הצרכים, החובות ומה להשאיר מבחינת תפקידים. בנוסף לתהליך של רה-ארגון כאמור, הקמנו מועצה ציבורית בנושא רווחה ובה מספר תושבים יקרים מהיישוב שהם בעלי ניסיון במשרד לשירותים חברתיים, המעניקים לנו דגשים וידע מניסיונם. אני מאמין, כי בעבודת מטה נכונה נחזק תכניות שהיו חלשו ונביא תכניות חדשות. שני תהליכים אלו – של רה–ארגון והקמת מועצה ציבורית – יחד עם המנהל החדש שייבחר, נצעד קדימה ונייצב את העבודה של הרווחה, שהיא חשובה גם במקום כמו מבשרת ציון".