מנכ"ל חדש לתאגיד 'הגיחון'

דירקטוריון תאגיד המים, החולש גם על מבשרת ציון, קיבל את המלצת ועדת האיתור למנכ"ל החברה ומינה את חיים גבאי למנכ"ל הבא של התאגיד

התחדשות בהנהלת תאגיד המים 'הגיחון'. דירקטוריון החברה קיבל את המלצת ועדת האיתור למנכ"ל החברה בראשות יו"ר החברה, אבי בלשניקוב, ומינה את חיים גבאי למנכ"ל תאגיד 'הגיחון'. גבאי, המכהן כמשנה למנכ"ל עירית ירושלים, ימונה למנכ"ל חברת 'הגיחון' ויביא אתו לתפקיד היכרות עמוקה עם העיר ירושלים רבתי והצרכים הרבים והמגוונים של האוכלוסייה החיה בה.

תאגיד 'הגיחון' הוא התאגיד הגדול ביותר בישראל. תקציבו השנתי עומד על למעלה מ-300 מיליון שקלים, בנוסף למאות מיליוני שקלים בתוכניות פיתוח שונות בירושלים, במבשרת ציון ובאבו גוש. 'הגיחון' מוביל פרויקטים של מים וביוב מהגדולים והמאתגרים ביותר בישראל וביניהם פיתוח ושדרוג של מערכת הביוב והמים במבשרת ציון ובאבו גוש.

חיים גבאי, בעל תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בניהול ובכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה, התמחה בתוכנית להכשרת מנהלים בבינתחומי בהרצליה, בתוכנית הסגל הבכיר במדרשה הלאומית בנציבות שירות המדינה וסיים הכשרת דירקטורים. גבאי ייכנס לתפקיד המנכ"ל לאחר שנים רבות של ניסיון ניהולי עשיר במגזר הציבורי. מינויו יכנס לתוקף בכפוף לאישור ועדת המינויים לתפקידים בכירים בשירות המדינה שבמשרד המשפטים.

אבי בלשניקוב, יו"ר 'הגיחון': "אני מברך את חיים גבאי על בחירתו למנכ"ל 'הגיחון' הוא מביא אתו ניסיון רב ויכולות מרשימות אשר יצעידו את החברה אל העשור הבא. אני בטוח שחיים גבאי הוא האדם הנכון להוביל את תאגיד 'הגיחון' בשנים הבאות. אנו מאחלים לו הצלחה גדולה. זה המקום להודות לאלי כהן, ממלא מקום מנכ"ל 'הגיחון' בשלוש השנים האחרונות, אשר עבד שנים רבות בחברה ומסיים את תפקידו לאחר שמילא אותו בצורה מופתית, מקצועית וראויה לכל הערכה".