מסע בסיפורי הגבורה

'אנו – מוזיאון העם היהודי' מציג: סיור חנוכה בעקבות חנוכיות נדירות וסיפורי גבורה יהודיים ששינו את פני ההיסטוריה

'אנו – מוזיאון העם היהודי', שנפתח לפני כשמונה חודשים בקמפוס אוניברסיטת תל אביב, הוא המוזיאון היהודי הגדול בעולם והיחיד שמספר את סיפורו של העם היהודי תוך חוויה מוזיאלית מרתקת ומרגשת. לרגל חופשת החנוכה, מציע המוזיאון בילוי משפחתי מהנה, מגבש ובעל ערך חינוכי בין כתלי המקום.

המוזיאון משיק את ״על החנוכייה ועל הגבורה" – סיורים ייחודיים בין חפצים ואנשים מפיצי אור, שתוכננו למבקרי המוזיאון רק לימי חופשת החנוכה. נכיר במסלול חנוכיות ייחודיות ממאות השנים האחרונות ומרחבי העולם וגם מיצירות של אומנות יהודית מודרנית ועד לחנוכייה שהיא השריד האחרון לקהילה שאבדה. נשמע את הסיפורים שמאחורי החנוכיות ובעיקר נכיר את הנשים ואת הגברים שהביאו אור לעולם ושינו את פני ההיסטוריה – מדעניות, הוגי דעות, רקדנים, רבנים ומהפכנים יהודיים שהלכו נגד הזרם ושינו את העולם לטובה.

כמו כן, מוענקת הטבה חד פעמית למבקרי המוזיאון בחג – דמי חנוכה. כל משפחה שמבקרת במוזיאון תקבל שטר כסף למימוש בחנות המוזיאון, בה אוספי חנוכיות מיוחדות ומוצרים חדשים וייחודיים למוזיאון.

'אנו – מוזיאון העם היהודי', שנפתח לאחר 10 שנות תכנון ובנייה בהשקעה של 100 מיליון דולר, נחשב לאחד המוזיאונים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית ומשתרע על 7,000 מ"ר של שטח תצוגה הכוללים למעלה מ-500 מוצגים ופריטים נדירים, 40 סרטים בהפקה מקורית ו-21 סרטים אינטראקטיביים מהנים לכל המשפחה ולילדים בפרט.

הסיורים יתקיימו בחופשת החנוכה, 30.11–6.12, ומותאמים לכל המשפחה.

הסיורים ללא עלות נוספת (כלולים במחיר הכניסה למוזיאון).

מחיר כרטיס: 52 שקלים (ילדים עד גיל 5 כניסה ללא עלות).

לרכישת כרטיסים: www.anumuseum.org.il.