מערכת אחת: פתרונות לבעיות רבות

על מערכת חדישה למניעת שכחת ילדים ברכב, חילוץ רכב, פתרון לתקלות כפנצ'ר, מצבר שהתרוקן, תאונה ועוד

הכפתור i2/4 BABY היא מערכת חובה לדעתי בכלי רכב, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים. המערכת, שמיועדת למניעת שכחת ילדים ברכב, מקושרת למוקד אנושי מקצועי 24/7 המיומן לנהל אירוע חילוץ ילד באופן עצמאי במידת הצורך. מדובר בתוספת חשובה והכרחית לטעמי, המקנה ביטחון ושקט נפשי לנהג ולמשפחתו, בידיעה שיש מישהו שמלווה מרחוק, שומר עליך בדרכים ויודע לנהל כל תרחיש אפשרי במידת הצורך, כולל אספקת שירותים נלווים השימושיים לחוויית הנהיגה.

המערכת, המסייעת בהצלחה במניעת שכחת ילדים ברכב, אושרה על ידי משרד התחבורה בהתאם לתקנה 83ד' לתקנות התעבורה, אשר נכנסה לתוקף בתחילת אוגוסט ומחייבת התקנת אבזור מתאים ברכב המסיע ילדים מתחת לגיל 4. המערכת משמשת כשומר סף ברכב ומיומנת לנהל אירוע חילוץ באופן אקטיבי ועצמאי במקרים בהם אין מענה של שני ההורים. גם אם ההורים שכחו את הנייד או שנגמרה הסוללה, נציגי 'הכפתור' ידאגו לתפעל את האירוע ולהזעיק את כוחות הביטחון.

המערכת כוללת עד ארבעה חיישני בייבי המתחברים לכיסא הבטיחות או הבוסטר וכן חייגן מודם סלולרי עצמאי שאינו תלוי בטלפון של הנהג, המקושר באמצעות טכנולוגיית eCall ישירות מהרכב למוקד אנושי. המערכת שימושית ויעילה לא רק במקרי שכחת ילדים ברכב, אלא מספקת פתרונות נוספים נלווים השכיחים בכל רכב, כגון חילוץ רכב בזמן קצר עד 90 דקות, פתרון לפנצ'ר, תקלה במצבר, מענה בעת מחסור בדלק, תאונה קלה ועוד. התקנת הכפתורi2/4  BABY מחייבת התקנה מקצועית של טכנאי בכדי להבטיח התקנה תקנית ומושלמת מאחר ומדובר בחיי אדם.

מערכת 'הכפתור' i2/4 BABY פועלת בעצמאות מלאה במספר שלבים, מעת כיבוי המנוע יזוהה משקל הילד. המערכת תתריע לנהג על ידי צפצוף חוזר. במידה ולאחר שתי דקות עדיין יזוהה משקל בכיסא הילד, נציגי החירום יפנו לשוהים ברכב באמצעות שיחת פוש מתפרצת מרחוק וינהלו את האירוע בהתאם ואל מול אנשי הקשר שהוגדרו מראש. היה ולא יינתן מענה משניהם, יפעלו צוות המוקדנים אל מול כוחות ההצלה במידת הצורך ויזעיקו אותם למיקומו המדויק של הרכב.

מחברת 'הכפתור' נמסר, כי כפי שנעשה באיטליה, משרד התחבורה בישראל לקח צעד קדימה את הטיפול בתופעת שכחת ילדים ברכב ותוצאות המחקרים שבוצעו שם מלמדות על צמצום משמעותי של התופעה הכואבת. Top of Form

עלות המערכת הכוללת 2 חיישני בייבי + חייגן מודם סלולרי עצמאי (היחידה עצמאית ואיננה תלויה בטלפון של הנהג) היא 1,620 שקלים כולל מע"מ (מחיר זה מתאים לעד ארבעה ילדים). התקנה בבית הלקוח ללא עלות נוספת. לאור כניסת התקנה לתוקף, יוצעו מבצעים מגוונים.

'הכפתור' היא חברה ותיקה המתמחה בניהול מצבי חירום בזמן נהיגה ברכב לרבות תאונות דרכים, מצוקה רפואית ואירועי ביטחון. בנוסף, מספקת החברה שירותי דרך בזמנים הקצרים ביותר בשוק הישראלי הודות לפריסה ארצית נרחבת של 300 מחלצים תוך התחייבות לשירותי דרך מלאים עד 90 דקות.

לפרטים נוספים: 2322*, www.kaftor.co.il.