משדרגים את צחצוח השיניים

קטגורית בריאות הפה פיליפס Sonicare מגיעה לישראל: השקה של מגוון מברשות שיניים חכמות בסופר פארם

קטגורית בריאות הפה Sonicare של רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, מגיעה רשמית לישראל. הפתרונות החדשניים בקטגוריה יוצעו לצרכנים בכל סניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ ויכללו 5 סדרות של מברשות שיניים חשמליות חכמות ברמות מחיר שונות.

מברשות השיניים של פיליפס Sonicare פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי שיניים מתוך הבנה עמוקה של היגיינת ובריאות הפה. Sonicare הינה מברשת השיניים הראשונה בעולם המבוססת על גלי קול סונים והינה מברשת השיניים הסונית המומלצת ביותר על ידי רופאי שיניים בעולם. הטכנולוגיה של Sonicare מוכחת כטכנולוגיה בעלת יעילות מקסימלית בהסרת רובד החיידקים (פלאק) המסייעת להפחתת עששת ונתמכת במאות מחקרים.

הפתרונות החכמים של פיליפס Sonicare המושקים בישראל כוללים טכנולוגיות מתקדמות המבוססות על מספר תכונות מרכזיות:

טכנולוגיה סונית (גלי קול) – מאפשרת בין 31,000 ל-62,000 תנועות מברשת בדקה. מדובר בתכונה שוות ערך לצחצוח שיניים במברשת ידנית במשך חודש שלם אשר מתאפשרת ב-2 דקות צחצוח בלבד.

Fluid Dynamic Actionיצירת מערבולת נוזלים עוצמתית המחדירה בועות לניקוי גם לאזורים אליהם לא מגיעים סיבי המברשת.

ראשי מברשות מעוצבים בהתאמה למבנה הפה – המעוצבים בהתאם לקווי המתאר של השיניים; בעלי צוואר דק לגישה נוחה לכל אזורי הפה; ובעלי סיבים ייחודיים למניעת שחיקת השיניים.

QuadPacer – תכונה המודיעה על זמן הצחצוח האופטימלי של כל אזור בפה.

SmartTimer – תכונה המתריעה על סיום זמן הצחצוח.

Safe and Gentleתכונה המאפשרת צחצוח עדין וללא חשש למשתמשים לאחר טיפול שיניים ו/או לאנשים בעלי התקני פה אורתודנטיים, כתרים, שתלים, ציפויים ועוד.

זמן סוללה – עד 14 יום בטעינה מלאה.

יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס Sonicare ישראל, אמרה כי, "אנחנו מאוד מתרגשים להשיק את מותג Sonicare, הפופולרי מאוד באירופה ובארה"ב, גם בישראל. המשתמשים בפיליפס Sonicare מעידים על חווית צחצוח ותחושת ניקיון ייחודיות, כאשר מברשות השיניים של המותג מתאפיינות בניקוי עוצמתי של השיניים, אך גם מותאמת לעדינות של החניכיים. בתזמון הנהדר של הורדת המסכות והיכולת לחייך שוב בגלוי ערכנו סקר אודות בריאות הפה בתקופת הקורונה. מהסקר עלה כי ליותר מ-75% מהישראלים חשוב שהשיניים שלהם יהיו לבנות. מברשות השיניים של Sonicare הוכחו מחקרית כמסירות כתמי שיניים לאחר שבוע צחצוח אחד בלבד. בנוסף, הסקר העלה כי למעלה מ-50% מהישראלים משקיעים פחות מ-2 דקות בצחצוח השיניים. מברשת השיניים החכמה של Sonicare מחלקת את האזורים בפה ל-4 חלקים ומתריעה כל חצי דקה כאשר הגיע הזמן לעבור לאזור הבא. בכך, היא מעודדת את המשתמשים לצחצח 2 דקות מלאות, משך הזמן המומלץ לצחצוח על ידי רופאי השיניים".

מברשות השיניים החשמליות בעלות הטכנולוגיה הסונית המתקדמת של פיליפס אשר יימכרו בארץ:  

Philips Sonicare CleanCare+ – מברשת שיניים המסירה פי 3 יותר רובד חיידקים (פלאק) ממברשת שיניים ידנית. מדובר במברשת המתאימה לביצוע המעבר ממברשת שיניים ידנית למברשת שיניים חשמלית ולשיפור בריאות החניכיים עד ל-100%. מברשת השיניים מעודדת את המשתמשים לבצע צחצוח מלא של 2 דקות ומרגילה אותם למברשת החשמלית. דגם HX3212. מחיר מומלץ לצרכן: 179.90 שקלים.

Philips Sonicare 2Serious Plaque Control – מברשת שיניים המסירה פי 7 יותר רובד חיידקים (פלאק) ממברשת שיניים ידנית ומוגדרת כמברשת המתאימה לביצוע המעבר ממברשת שיניים ידנית למברשת שיניים חשמלית ולשיפור בריאות החניכיים עד ל-100%. דגם HX6231. מחיר מומלץ לצרכן: 329.90 שקלים.

Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 – מברשת שיניים בעלת מגוון תכונות מתקדמות, כמו טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, תזכורת אוטומטית למועד החלפת ראש המברשת, חיישן התראה קולי למניעה של הפעלת לחץ עודף על החניכיים ועוד. דגם HX6807. מחיר מומלץ לצרכן: 449.90 שקלים.  

Philips Sonicare ProtectiveClean 4500 – מברשת שיניים בעלת מגוון תכונות מתקדמות, כמו טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, חיישן התראה קולי למניעה של הפעלת לחץ עודף על החניכיים, 2 מצבי צחצוח: Clean להסרת פלאק ו-White להלבנת השיניים, ראשי מברשת הכוללים את טכנולוגיית BrushSync המאפשרת את בחירת מצב הצחצוח הנכון ואת הגדרת העוצמה. המברשת מגיעה בצבעים שחור או ורוד. דגם HX6830. מחיר מומלץ לצרכן: 599.90 שקלים.

Philips Sonicare ProtectiveClean 6100 – מברשת שיניים חשמלית אשר תוכננה עבור משתמשים שמעוניינים בצחצוח עדין, אך יעיל לשמירה על בריאות החניכיים. המברשת כוללת טכנולוגיית חיישני לחץ ייחודית, אשר מתריעה בעת הפעלת לחץ רב מידי בעת הצחצוח ומפחיתה אותו. המברשת מספקת חווית צחצוח עדינה לקבלת חניכיים בריאות, שיניים נקיות וחיוך לבן. המברשת בעלת 3 תוכניות פעולה בדרגות עוצמת צחצוח שונות: Optimal Clean – להסרה של עד פי 7 יותר רובד חיידקי פלאק ממברשת שיניים ידנית; Optimal Gum Care – המוסיפה דקת צחצוח לעיסוי עדין של החניכיים; ו-Optimal White – להסרה של כתמים וקבלת שיניים לבנות יותר תוך שבוע בלבד. בנוסף, תכונת ה-BrushSync מספקת התראה כאשר יש צורך להחליף את ראש המברשת, בכל שלושה חודשים. המברשת מגיעה עם נרתיק נשיאה מהודר, מטען וראש מברשת נוסף. דגם HX6871. מחיר מומלץ לצרכן: 799.90 שקלים.

כמו כן, ניתן לרכוש ראשי מברשת להחלפה לצחצוח רגיל או צחצוח עדין במגוון מארזים של זוגות או רביעיות במחיר מומלץ לצרכן הנע בין 89.90-159.90 שקלים.

אודות רויאל פיליפס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר על פני הרצף הטיפולי, החל משמירה על אורח חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2020 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 19.5 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-82,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.