נהגים מסוכנים אצלנו בדרכים

בפעילות יחידת השיטור העירוני מבשרת ציון בשבוע החולף, נתפסו שני נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך. נגד הנהגים החל הליך תעבורתי לדין

שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני במבשרת ציון עסוקים – בין שלל משימותיהם נגד עבירות איכות חיים ביישוב – גם במשימה חשובה להצלת חיים בכל הקשור לאכיפת עבירות תנועה חמורות.

במהלך הימים האחרונים, הצליחו ביחידה לשים את ידם על שני נהגים שלטענת המשטרה ביצעו עבירות תעבורה חמורות והם הועברו להמשך טיפול חקירתי בפני שוטרי התנועה במחוז ירושלים.

במקרה הראשון, בעת אכיפת תנועה בשעת בוקר באזור שדרות הראל, הבחין צוות השיטור העירוני בנהג האוחז בידו מכשיר טלפון סלולרי ועושה בו שימוש בניגוד לחוק ובכך מסכן את עצמו ואת משתמשי הדרך. לאחר עצירת הרכב עלה מבדיקת הנהג (43), כי רישיון הנהיגה שלו נפסל בראשית חודש ספטמבר השנה וכי אין ברשותו כל מסמך המעיד אחרת. הנהג הועבר להמשך חקירה בפני בוחני התנועה.

במקרה נוסף, בשעת ערב ביום למחרת, במהלך ביצוע מחסום יזום למניעת עבירות רכוש, נעצר רכב לביקורת. השוטרת הבחינה כי ריח חריף של סם נידף מפנים הרכב. כמו כן שמה השוטרת לב להתנהגותו המחשידה של הנהג, שכיסה דבר מה באמצעות מגבת שהייתה ברשותו. בדיקה מהירה העלתה, כי הנהג דאג להסתיר 'באנג'. בתחקור קצר מסר הנהג (56, חולון) לידי השוטרת שתי שקיות בהן חומר חשוד כסם. הנהג הועבר לחקירה בחשד לנהיגה תחת השפעת סם וכנגדו החל הליך דין תעבורתי בהתאם.

מיחידת השיטור העירוני נמסר: "אנו, ביחידת השיטור העירוני, הצבנו בין שלל המשימות גם את המאבק בתאונות הדרכים ועבירות התנועה החמורות, המסכנות את ציבור התושבים".