ניקוי פנים טבעי ובטוח

לרגל מסיבות השנה החדשה שומרים על עור הפנים ועל איכות הסביבה * טיפים פשוטים לניקוי פנים טבעי

יום השנה החדשה על פי הלוח הגרגוריאני מלווה במגוון מסיבות ואירועים. רובנו נמצא את עצמנו מתעסקים באיפור מושקע. כל אחת רוצה "לדפוק הופעה" וכניסה זוהרת ומרשימה למסיבת השנה האזרחית החדשה. ההופעה כוללת איפור זוהר, אופנתי ושיקי שישרוד את כל הלילה הארוך של המסיבה ועלול להזיק לעור הפנים.  

לפניכם טיפים פשוטים ושימושיים לשמירה על עור הפנים והסביבה:


אין יותר כיף מלחזור באמצע הלילה אחרי ערב מלא במוזיקה, אווירה וריקודים!

שנה חדשה, נשיקה של חצות ואז מגיע הרגע שאתן עומדות מול המראה בבית אחרי ערב ארוך ומתלבטות – האם אתן נותנת לעייפות לנצח ונטרקות למיטה או שרגע אתן מורידות את האיפור, שוטפות פנים ונכנסות למיטה נקיות. הפנים הן הכרטיס ביקור ואין יותר חשוב מלדאוג להן, ואם יש דבר שיותר הכרחי מלדעת להתאפר נכון זה לדעת לנקות את הפנים בסוף היום – זה הבסיס להכל! יצאתן, ביליתן, נהניתן ובזמן הזה גם נחשפתן לאנשים, סיגריות ואוויר שהתמלא בחלקיקים פחות טובים שככל הנראה הגיעו לפנים שלכן, אז אחרי כל זה תלכו לישון בלי לשטוף פנים?

הניקוי היעיל ביותר הוא ניקוי בשני שלבים –

שלב ראשון – ניקוי והסרת שכבת האיפור על ידי המיסלר של ecoLove אשר יוריד את השכבה העליונה של האיפור. מי הוורדים מתאימים להסרת איפור מכל אזורי הפנים, נותנים לעור תחושה נעימה, לא מייבשים אותו והכי חשוב לא הזיקו לסביבה בתהליך הייצור שלו.

שלב שני – זהו השלב היסודי יותר בניקוי הפנים, ניקוי הלכלוך והשומן שעוד לא ירדו וחדרו קצת יותר עמוק.

את השלב מבצעים על ידי ג׳ל לניקוי הפנים של ecoLove. הג׳ל מפרק את כל הלכלוך, משאיר תחושת רעננות, מכיל תמציות אורגניות של אלוורה, מלפפון וקמומיל ובנוסף מגיע באריזת קנה סוכר – מקור טבעי ומתחדש.

לסיום, מי שרוצה להתפנק, אפשר לקנח במסכת בוץ שמטהרת את הפנים ולא לשכוח גם את הגוף לשטוף היטב בסבון כי גם הוא חשוב לא פחות מהפנים.

המוצרים של ecoLove מתאימים לכל סוגי העור ומכילים תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל, ללא SLS,ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים ללא רכיבים מן החי VEGAN וללא בישום. ולאלה שחשוב להם לשמור על איכות הסביבה ישמחו לגלות שהמוצר מגיע באריזת קרטון מאושרת בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC).

ניתן להשיג בניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, Be, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' – 

https://bit.ly/super-pharm-ecoLove

מוגש באדיבות חברת 'אורגניקזון'