נשים בונות קהילה בכפרים

על קורס להעצמה אישית, קבוצתית וקהילתית ביישובי מטה יהודה באזורנו

השבוע התקיים ערב מרגש של סיום חלק א' בקורס 'נשים בונות קהילה' שהתקיים בכפרים עין נקובא ועין ראפה. הקורס נערך בשיתוף יועצת ראש המועצה לשוויון מגדרי ואגף חברה וקהילה.

הקורס, שבו השתתפו 15 נשים, נמשך על פני שלושה חודשים ועסק בהעצמה אישית, קבוצתית וקהילתית. את הקורס ריכזה לינדה בדואן, סטודנטית ומלגאית של המועצה; הנחתה ענבל ימיני, מטפלת ומנחת קבוצות ממושב כפר אוריה; וליוותה קרן פרסי, רכזת קהילה בחברה הערבית. הערב כלל מפגש עם שרון כץ, יוכי פחימה והדס דוד – נשים שממלאות תפקידי ניהול בכירים באגפי המועצה ובמחלקותיה. השלוש שוחחו עם הנשים – כל אחת בתחומה. בהמשך, הגיעו גם ראש המועצה ועוזרו לשיחת היכרות, בירכו את המשתתפות והעניקו להן את תעודות סיום הקורס.

ראש המועצה ניב ויזל הדגיש בפני הנשים את המקום המשמעותי של נשים במועצה ואת היכולות המשמעותיות והנרחבות שלהן. בדברים שנשא אמר להן: "אני מזמין אתכן להשתתף, להשפיע, להיות שגרירות של הקורס ולהגדיל את מעגל המשתתפות בפרויקטים ובתוכניות השונות שיש למועצה להציע לכן". ראש המועצה סיפר גם על התהליכים המשמעותיים של פיתוח הכפרים במועצה שמתרחשים בתקופה זו למען קידום ושדרוג איכות החיים של תושבי ותושבות הכפרים.

נשות הקבוצה הודו לראש המועצה ולכל הצוות ובירכו על התמיכה המשמעותית של המועצה בפעילות בכלל ובכפרים בפרט.