סדרת ערכות בישום לבית

אחרי סדרת הבשמים: מעצב העל מתאו סיביק נוחת בישראל ומשיק סדרת ערכות בישום לבית

מותג הבושם Haute Fragrance Company  (Hfc) בבעלות מעצב העל מתאו סיביק (Matteo Cibic) אשר עבודותיו מוצגות במוזיאונים מרכזיים כמו מוזיאון פומפידו בפריז, מוזיאון הזכוכית בשנגחאי ומוזיאון העיצוב במילאנו, נוחת בישראל עם ערכות בישום לבית הכוללות נרות ומפזרי ריח. הנרות יוצרו בטכנולוגיה מיוחדת תוך שימוש בשעווה מינרלית מעודנת ותמציות טבעיות, אלו מעוצבים בכלי פורצלן בעיטורי זהב ומציגים את היצירתיות הרעננה והייחודית של סיביק בפריטים שהם יצירת אמנות בפני עצמה.

הנרות ומפיצי הריח  בערכות המושקים כעת במהדורה מוגבלת, מגעים בערכות מעוצבות ובשלושה ניחוחות בולטים:

Love and addiction, מחומרים יוקרתיים המציגים שילוב מאוזן של לבונה עם איריס, תווי גזר ואקורד של זעפרן ואלגום אשר עוטפים בעדינות את החלל. הנרות מגיעים בכלי פורצלן עם עיצובי ראש ג'ירף מינימליסטי המשלב בין פורצלן לבן לנגיעות מוזהבות.

My Paradise, מציגים ניחוח פרחוני מבוסס ספרידין עם ארומה עצית. תווי התפוז הבולטים מתמזגים עם ורד וריבס מתקתק ומרענן לצד תוי בסיס של פולי טונקה רעננה היוצרת ריח בלתי נשכח שממלא את החלל.

Dark Fantasy, מציג ניחוח עצים של יער עבות ומשרה אווירה של שלווה ותחכום. הארז משולב בהרמוניה עם תווים מתוקים ורכים של עץ גואיאק ובארומה מעודנת של טל בוקר רענן.

מפיצי הריח מגיעים לצד דיפיוזר אלגנטי עשוי זכוכית שקופה דקה, מקלות במבוק לשמירה על עושר הניחוח בחלל לאורך זמן, ומחזיק פורצלן מעוצב אשר יוצר אווירה וסטייל מיוחדים בחלל.

מחירים: 699 שח' לערכה

להשיג באתר אסנס פרפיום:

www.essenceboutique.co.il