ספא ביתי מפנק

בפתחה של העונה הקרה, טיפים להפיכת חדר הרחצה לספא ביתי מפנק

בפתחה של העונה הקרה , חדר הרחצה הופך לחלל עוד יותר מרכזי בבית, כי מה יותר מפנק ממקלחת או אמבטיה חמה ביום קר?

לדברי המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים ושיווק בחברת אלוני: "מחשבה עמוקה נעשית בתכנון חדרי רחצה, שהם החללים הפונקציונאליים ביותר בבית. תשומת לב רבה מוקדשת לבחירת החומרים , התיכנון והעיצוב. למשל: נקודות חשמל בסביבה לחה, ריצוף  אנטי סליפ בטיחותי עיצוב שיוצר אוירה, פונקציונליות ועוד. כיום עם התחזקות מגמת ה WELLNESS והרצון להכניס לבית הפרטי אוירה של בית מלון, הולכים חדרי הרחצה ונהיים מושקעים יותר ויותר, במיוחד לקראת החורף כשעולה הרצון להתפנק בספא ביתי איכותי. 

לדבריה: " עכשיו הוא הזמן האידיאלי להפוך את חדר הרחצה למקום הכי מפנק – מקום להתרגעות, כניסה למתחם מנותק המאפשר הנאה, שימוש נוח ונעים ומחוויה אסתטית שעוטפת את החלל וזאת בכמה צעדים פשוטים!"

 אגסי מנדבת טיפים לשדרוג חדר הרחצה לספא ביתי: 

  • אריחי XL מדוקקים יאפשרו לכם לחדש את חיפויי הקיר ללא צורך בפירוק הקיימים או בהחלפת מפתחים, תוכלו ליצור חללים נקיים מחיבורים ומעוצבים.
  • ראשי טוש – התקינו ראשי טוש גדולים ומפנקים "ראש גשם" יעניק תחושה עוטפת מחבקת ומחממת.
  • מוט אמבטיה מפנק – אם אין ביכולתכם להתקין ראש טוש, תוכלו למצוא מגוון  מוטות אמבטיה מפנקים המשלבים ראש גשם רחב וגם מזלף. כך שניתן לבחור את אופן זרימת המים שיהיה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.
  • מראות מפיגות אדים– מראות מעוצבות שיש בתוכן גופי חימום פנימיים הגורמים להתאיידות האדים, כך שהאדים לא מצטברים עליהם.
  • מתקן לחימום מגבות – בעל ערך פונקציונלי וחוויתי. המתקן מהווה פתרון לתליית מגבות וגם מחמם את המגבות כך שמקבלים מגבת חמה ומפנקת ופלוס נוסף –  חימום החדר."  
  • תאורה חורפית– ראשי טוש מיוחדים עם תאורת לד צבעונית ובטיחותית המייצרים אוירה מיוחדת בחדר הרחצה . ניתן לבחור את הצבע שאנו רוצים בשעת המקלחת ( אדום, סגול, כחול וכו) או להפעיל על בחירת צבעים משתנה רנדומלית.
  • אביזרי אמבטיה המעניקים אווירת ספא -ניתן להכניס לחלל הרחצה אבזור המעניק אוירה ונותן גם מענה פונקציונלי כגון ספסל עץ במראה גושני אשר יעניק אווירת ספא וישמש לישיבה או טיפולים שונים כמו פדיקור וכו , סולמות לתליית ואחסון מגבות, סלי כביסה מחומרים טבעיים כמו עץ או קש וכו . 
  • חווית עץ טבעי – פרקט– העצימו את חווית החמימות על ידי יישום פרקט PVC נגד מים בחלל הרחצה, פרט להיותו העל מראה טבעי יש לו יכולת בידוד מצוינת ולכן יאפשר ללכת יחפים על הרצפה מבלי לחוש קור. פרקט מסוג זה סופג את החום של החלל ומתחמם בהתאם. מומלץ לשלב פרקט מכל סוג שהוא בחללי הבית השונים ולא רק בחלל הרחצה.