עולים על הגלי

חנות חדשה בקניון 'הראל': 'גלי'

עוד מימי הילדות זוכרים רבים מאתנו את נעלי 'גלי' שקנו לנו לכבוד העלייה לכיתה א'. הן היו גבוהות עם סקוצ'ים בקצה וגרמו לנו להניח בצד את כל יתר הנעליים.

כל אחד שרואה נעלי 'גלי' נזכר בימים האלה של ריצה עם חברים כשלכמעט כולם נעלי 'גלי' לכפות רגליהם. זה היה בשנות ה-80 המאוחרות, כאשר 'גלי' היה כבר מותג משגשג וידוע בזכות האיכות, המבחר העצום והסטייל העכשווי.

חברת 'גלי' הוקמה בשנת 1975 כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הספורט והילדים. החברה שמה לעצמה כמטרה לייצר בישראל נעלי ספורט ונעלי ילדים איכותיות. מותגים כמו 'גלי פלייט' ו'גלי עור' היו במשך שנים ארוכות חלק מאורח החיים של ילדים ובוגרים וזכו בשבחים על איכותם ועל עיצובם. עם השנים והשינויים בשוק, הפכה 'גלי' לרשת נעליים לכל המשפחה. כיום, נמכרים ברשת – לצד נעלי 'גלי' – מותגים בינלאומיים כדוגמת 'האש פאפיס', 'קטרפילר', 'דוקרס', 'דנלופ', 'לי קופר' ועוד.

רשת 'גלי', על מגוון הנעליים והמותגים שנמכרים בה, שומרת גם כיום על הערכים המקוריים של נעלי 'גלי' – איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. לרשת 62 סניפים ברחבי הארץ ועכשיו הם הגיעו גם לקניון 'הראל'.

מקניון 'הראל' נמסר: "במשך כל השנים, שמר המותג 'נעלי גלי' על החזון ובעט קדימה. כיום ניתן למצוא מבחר רחב של דגמי נעליים לכל המשפחה וליהנות מנוחות, מאיכות וממוצר שמחזיק מעמד הרבה זמן. מזמינים אתכם לנעול נעליים ולבוא לבקר בחנות החדשה של 'נעלי גלי'".

חנות 'גלי' ממוקמת בקומה הראשונה של הקניון.