על המפה גם בטניס שולחן

שרשרת ההצטיינות הספורטיבית של תיכון 'הראל' נמשכת: מקום שלישי לנבחרת הבית ספרית באליפות ארצית

אחרי הכדורסל והקט-רגל הגיע תור הטניס שולחן. גם בענף זה יש לנבחרת תיכון 'הראל' נבחרת איכותית ומצליחה והבשורה השבוע – מקום שלישי בתחרות ארצית.

האליפות הארצית התקיימה ב'כדורי' שבגליל התחתון. הטורניר החל עם תקווה גדולה אחרי ניצחון 4:0 ברבע הגמר על עירוני ג' חיפה, אך בחצי הגמר נגוז חלום האליפות לאחר הפסד 4:1 לתיכון 'בליך' המפורסם מרמת גן. ובכל זאת הסתיים הטורניר בטעם טוב של ניצחון לאחר שבקרב על המקום השלישי ניצחו הצעירים שלנו 4:2 את תיכון 'ליאו בק' מחיפה ובכך שבו עטורים במדליית ארד.

את הנבחרת הוביל איתי אריאל, רכז החינוך הגופני בתיכון 'הראל', שמסר בעקבות ההצלחה בטורניר: "שחקני הנבחרת מתאמנים באופן קבוע מגיל צעיר ועבורם זהו הישג מרשים ביותר. שמנו לעצמנו למטרה להציב את החינוך הגופני של תיכון 'הראל' על המפה ברמה המחוזית והארצית. אנו שמחים וגאים שהגענו ליעד זה".

מתיכון 'הראל' נמסר: "כל הכבוד לשחקני הנבחרת על ההישג האדיר. השחקנים הם השגרירים של החינוך הגופני והם מייצגים את ערכי החינוך הגופני: נחישות, מאמץ, דבקות במטרה והכי חשוב -הגינות בספורט. את כל אלה הדגימו התלמידים בצורה מופתית לאורך כל התחרויות בהן השתתפו. כל זאת בזכות צוות החינוך הגופני המצוין בתיכון 'הראל' שמוביל ומחנך את התלמידים לאותם ערכים ועל כך תודתנו להם".