עשור לאגודה בסגול

הפועל הרי ירושלים סיימה את העונה העשירית שלה בטקס משפחתי ומרגש מאוד

לפני 10 שנים הקים ובנה גדי קידר את אגודת הכדורסל הפועל הרי ירושלים. מה שהחל עם שתי קבוצות ו-30 שחקנים, מונה היום שמונה קבוצות ו-180 שחקנים פעילים מכיתה א' ועד כיתה י"ב.

לטקס סיום העונה, הוזמנו חלק מבוגרי האגודה לדורותיהם, אשר קיימו משחק ראווה מול מסיימי קבוצת הנוער (שחקני י"ב') להנאת שחקני כל הקבוצות, משפחותיהם וחבריהם. בטקס חלקו כבוד ל-15 שחקני י"ב אשר סיימו את פעילותם ארוכת השנים באגודה. נועם דרסלר נשא דברים בשם הבוגרים והצליח לרגש עד דמעות את הקהל.

כבוד, הערכה והוקרה ניתנו לשותפים לדרך, למאמצי הקבוצות, לתורמים, לספונסרים וכמובן לאנשי מתנ"ס אבו גוש – מוחמד עיסא, מנהל המתנ"ס; ומוחמד ג'בר, מנהל הספורט – על האירוח לאורך כל השנים. תשורות הוענקו למאמנים ולצוות, למצטיין הקבוצתי מכל קבוצה, לקבוצות האלופות ולכלל השחקנים.

גדי קידר, מנהל האגודה והרוח החיה סביב כל העשייה: "היה מאוד מרגש לפגוש את הבוגרים שלנו מגיעים היישר מהצבא, משחקים מול אלה שבעוד רגע יעלו על מדים. מפגש זה מציף בי רגשות וממלא אותי שמחה ובעיקר גאווה. האירוע הזה מציין עשור להקמת הפועל הרי ירושלים ומבשר תקווה וציפייה לשנים רבות ויפות. היציע באולם הביתי באבו גוש היה מלא בצעירים לובשי מדים סגולים, הורים, אחים וחברים, אשר הגיעו לחלוק כבוד לבוגרים שלנו, לצוות ולכל השותפים לעשייה. מאחל הצלחה למתגייסים בדרכם החדשה ולצעירים בעונה הבאה".