פורים במוזיאון ידידי ישראל

הפנינג פורימי שכולל: עמדות יצירה וצביעה לילדים, סדנת בלונים בתחפושת, סלפי במוזיאון, סיורים בין מיצגי המולטימדיה במוזיאון, מפגש עם גיבורים ועוד

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מזמין את הילדים וההורים עם כל בני המשפחה להפנינג צבעוני וססגוני בשושן פורים, שישי, 18.3 בין השעות 10:00-12:00.

בכניסה למוזיאון, מוזמנים ההורים והילדים לסדנת בלונים צבעונית ומשעשעת, עמדות יצירה, דפי צביעה ועוד. בנוסף, מוזמנים המבקרים להעלות תמונות משפחתיות בתחפושת משהותם במקום לדף הפייסבוק של מוזיאון ידידי ישראל ולזכות בכניסה חינם למוזיאון.

הסיור במוזיאון הוא חוויה ויזואלית מרגשת בין המיצגים השונים אל מסע בעקבות ההיסטוריה. דרך שבעה מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים ביותר, המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית, לומדים המבקרים להכיר דמויות הרואיות וסיפורי גבורה של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת המדינה.  

מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של הלא יהודים, אשר פעלו בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון ושגשוגו, לאורך כל השנים – החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות ועד ימינו אנו. באמצעות המיצגים, נפגשים המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל – החל מהתקופה המקראית ועד לתקופת הקמת המדינה.

מוזיאון ידידי ישראל, רחוב יוסף ריבלין 20, נחלת שבעה, ירושלים.

לפרטים נוספים ולתיאום סיורים: 02-5329401 ובאתר www.fozmuseum.com/he.

הכניסה בתיאום מראש בלבד.

עלות (כניסה + סיורים. סדנאות ילדים כלולות במחיר הכניסה): מבוגר – 44 שקלים, ילדים בגילאי 3-18 – 33 שקלים, אזרחים ותיקים – 22 שקלים, כרטיסיה משפחתית (זוג + שלושה ילדים) – 100 שקלים.

שעות פתיחה: שישי 09:00-13:30. הסדנאות יפעלו בין השעות 10:00-12:00.