פנים חדשות בהנדסה ובייעוץ המשפטי

המועצה אישרה את העסקתה של טלי הירש כמהנדסת המועצה * משרד עורכי הדין אליאס – בן אריה ייתן מעתה שירותי ייעוץ משפטי למועצה

מליאת המועצה אישרה השבוע את העסקתה של טלי הירש-שרמן כמהנדסת המועצה. הירש-שרמן, שחגגה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-48 צברה במהלך השנים ניסיון רב במקומות חשובים כדוגמת האוניברסיטה העברית, משרד הבינוי והשיכון, משרד הכלכלה וחברת הבנייה 'רמט'. היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת בניין ממכללת 'סמי שמעון' ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. היא תחל את עבודתה ב-17.11, תועסק בהיקף של 100 אחוז משרה ושכרה יהיה שכר בכירים בטווח של 85 עד 95 אחוז משכר מנכ"ל.

סיום תפקידו של הווטרינר: המועצה הצביעה בעד הפסקת העסקתו של ראני עבד אל רחמן מאבו גוש כווטרינר המועצה. הוא הועסק במשרה חלקית והפסקת עבודתו נעשתה בכפוף לשימוע ולהצבעה במליאת המועצה. אל רחמן לא נכח בישיבת המליאה וחברי המועצה הצביעו פה אחד בעד הפסקת עבודתו. את תהליך הפסקת העבודה של הווטרינר והליך השימוע ליוותה משפטית עורכת הדין תהילה הלפרט. מנכ"ל המועצה, תמיר פרץ, מסר כי התקנים של וטרינר ותברואן יאוחדו בקרוב כפי שקיים ברשויות רבות.

ייעוץ משפטי: משרד עורכי הדין אליאס – בן אריה ייתן מעתה את שירות הייעוץ המשפטי למועצה. עורכת הדין נועה בן אריה נכחה השבוע בישיבת המליאה. משרדה מתמחה בנושאים מוניציפליים ולעורכת הדין בן אריה ניסיון של 25 שנים בתחום והיא ליוותה בעבר את המועצה. עורך הדין רם שטרן ממשרד אליאס – בן אריה יישב בפועל בבניין המועצה ויטפל בנושאי הייעוץ המשפטי מטעם המשרד עבור המועצה.