פסח על גלגלים

על אירוע 'אוטומוטור 2022' שיתקיים בחול המועד פסח עם כל החידושים המחשמלים של עולם הרכב

האירוע המוטורי הגדול בישראל חוזר לגני התערוכה 'אקספו' תל אביב ובמרכזו תצוגה של מיטב כלי הרכב החשמליים הנמכרים בישראל, כולל גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ. אירוע 'אוטומוטור', שחוגג 34 להיווסדו, יהיה הפעם גדול יותר ומחשמל יותר, כאשר רוב יבואני כלי הרכב החשמליים בישראל יציגו בביתן 10 את מיטב כלי הרכב שלהם שנמכרים בישראל. רשימת כלי הרכב החשמליים שיוצגו ב'אוטומטור' היא ארוכה וכוללת גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ.

אבל זה רק חלק אחד באירוע המוטורי של המדינה. בחלק אחר של גני התערוכה, יוקם אצטדיון אקסטרים עם יציע אשר יכול לאכלס 3,000 צופים. במשך כל יום, יהיו לפחות חמישה מופעי אקסטרים שבחלקם ישתתף אריאל דדיה, אלוף ישראל במוטוקרוס ושיאן קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. במסגרת המופעים, תתקיים הדגמה של נהיגת דראג, מופעי פעלולים של טרקטורים, מסלולי 4X4 לרנגלרים, מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים (לא לדאוג, כרגיל הכנו מלאי עצום של צמיגים).

וזה עוד לא הכול. 'אוטומוטור' תציג Super Cars ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, עם מכוניות בשווי של מיליוני שקלים, תצוגת אופנועים בעיצוב מיוחד בהזמנה מיוחדת וסדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים, שיטות טיפול ואמצעים טכנולוגיים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל.

אולם נוסף יוקדש כולו לאופנועים של מותגי העל 'הארלי דיווידסון' ו'טריומף'. לצד הכלים הקלאסיים של שני המותגים האלה, יוזמן הקהל לקחת חלק במסיבת ענק שתתקיים לאורך כל ארבעת ימי האירוע המוטורי עם מוסיקה וכיבוד.

אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף – מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. חלק מהמוצרים המוצגים יהיו במבצעי מכירה מיוחדים.

דורון גילר, מנכ"ל 'רבמוטור', מפיקת אירוע 'אוטומוטור': "מאות אלפי המבקרים שמגיעים לתערוכה הגדולה בישראל דורשים ומקבלים גם השנה חידושים וריגושים שהקהל לא חווה בעבר. עולם הרכב עובר מהפכת חשמול ואנחנו מביאים לקהל את כל החידושים בתחום יחד עם יבואני הרכב שחוזרים השנה להציג ב'אוטומוטור'. המגמה שלנו היא להתאים את האירוע גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג. לכן, העשרנו השנה ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע, מעל ומעבר לכל אירוע אחר שמתקיים בפסח".

ניתן לרכוש כרטיסים (יחיד, זוגי או משפחתי) במכירה מוקדמת באתר, באפליקציית איוונטים www.eventim.co.il או בטלפון 9066*.

הכניסה עד גיל 5 – בחינם.

ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות ועדי עובדים ומועדוני לקוחות.

ניתן לרכוש כרטיסים גם בקופות גני התערוכה בימי התערוכה.

על מנת להימנע מפקקים, מומלץ מאוד להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת 'אוניברסיטה – מרכז הירידים', הנמצאת כ-100 מטרים מהכניסה לתערוכה. מומלץ לחנות בחניוני גני יהושע, בחניוני היכל הספורט, בדרייב-אין ובחניוני הדר יוסף.

תאריכים: 17-20.4.

האתר הרשמי של התערוכה: www.ravmotor.co.il.