פסטיבל המוזיקה עין כרם

שלושה ימים של מוזיקה קלאסית בחג השבועות

עמותת 'מפעל המוזיקה צימבליסטה', מייסודו ובניהולו המוזיקלי של המנצח ואומן כלי ההקשה חן צימבליסטה, גאה להמשיך ולקיים את פסטיבל המוזיקה הבינלאומי שיתקיים בכנסיית 'יוחנן בהרים' שבעין כרם. שלושה ימים של מוזיקה קלאסית, שבעה קונצרטים בהשתתפות מוזיקאים מובילים מן הארץ והעולם באווירה של דו קיום ורב תרבותיות. עמותת 'מפעל המוזיקה צימבליסטה' מקיימת פעילויות מוזיקליות וחינוכיות של פסטיבלים, קונצרטים, סדנאות וכיתות אומן. העמותה מפגישה בין מוזיקאים מובילים לנגנים צעירים מצטיינים בדגש על דו קיום ורב תרבותיות.

תוכנית הפסטיבל

שישי, 3.6, 10:30, 'אביב וקיץ': איגור פרוג (כינור), סשה איבנוב (פסנתר) והסולנית ילנה פוקס מנגנים בטהובן, שופן וגרשווין.

שבת, 4.6, 10:30, 'בוקר משפחתי': קונצרט מיוחד לכל המשפחה בהשתתפות תזמורת 'מפעל המוזיקה' שמורכבת ממוזיקאים יהודים וערבים, שינגנו מיצירותיהם של ביזה, צ’יק קוריאה, אליאס, ג’נקינס ועוד.

שבת, 4.6, 18:30, 'ביכורי בוסתן 1': קונצרט בגן הנסתר של כנסיית 'יוחנן בהרים' עם יצירותיהם של בטהובן,  מוצרט, הופמן ויצירות בכורה של מלחינים צעירים שנכתבו במיוחד עבור התזמורת בביצוע מוזיקאים צעירים.

מוצ"ש, 4.6, 20:30, 'ביירות פריז': תזמורת 'מפעל המוזיקה' מארחת את תמרה חלבי, זמרת ונגנית עוד. יחד הם ינגנו מיצירותיהם של אליאס, אלסנבאטי, אלגר, פיירוז, מצאלחהועוד.

ראשון, 5.6, 10:30, 'שירת הנזירים': תזמורת 'מפעל המוזיקה' מארחת את זמרי המגניפיקט. בתוכנית: יצירות מאת ויואלדי, טלמן, אלגר, מורלי, תצינאדזה, סרסטה ופיאצולה. סולנים: מתן נוסימוביץ’ (ויולה), עדיאל שמיט (צ’לו) ואטיין מנרי (כינור).

ראשון, 5.6, 18:30, 'ביכורי בוסתן 2': קונצרט בגן הנסתר של כנסיית 'יוחנן בהרים' עם יצירותיהם של שוברט, ברהמס, אלבינוני וקורצברד בביצוע מוזיקאים צעירים.

ראשון, 5.6, 20:30, 'יש בי אהבה': תזמורת 'מפעל המוזיקה' מארחת את טריו בן חיים – גיא פיגר, יותם ברוך, ורון טרכטמן – ואת הזמרות ארגיטו גביהו ורבקה מרו. בתכונית: יצירות מאת מנדלסון, אריק אינשטיין ושירי עם אתיופיים.

לאורך הפסטיבל ייצאו הסעות מהר הרצל בירושלים לפסטיבל.

יש להירשם מראש להסעה.

באתר העמותה תמצאו את עמוד הפסטיבל ובו טופס הרשמה להסעה: Zimbalistamf.com.

מחיר כרטיס לקונצרט: 12454- שקלים.

להזמנת כרטיסים: bit.ly/einkaremfest, *6226.