קולות של נתינה

חברי האנסמבל הקולי 'הקול זהב' מופיעים בהתנדבות בפני דיירים בבתי דיור מוגן באזור ירושלים ומבשרת ציון

במשך כשעה מופיעים חברי האנסמבל הקולי של עמותת 'הקול זהב' בבתי דיור מוגן ומנעימים את זמנם של דיירים קשישים. תופעה ייחודית זו מתקיימת בצנעה, מאחורי אור הזרקורים ולשם נתינה.

כמה יופי וכמה טוהר יש בחברי האנסמבל הקולי 'הקול זהב'. לאחר חודשים של חזרות ומפגשים, התקיימה לאחרונה הופעת הבכורה של האנסמבל הקולי בבית הדיור המוגן 'הוד ירושלים' בנוכחות של כמאה דיירים. ההופעה המקסימה והמרגשת זכתה מטבע הדברים ובצדק להערכה עצומה, למחיאות כפיים סוערות ולשבחים רבים.

הרפטואר של האנסמבל כלל שירים מוכרים שלא נס ליחם והדיירים הוותיקים הצטרפו מפעם לפעם לשירה. לכל אחד מחברי האנסמבל היה קטע סולו וקטעים מתוך דברי הקישור שבין השירים, שכללו גם מערכונים קצרים.

המנהלת המוסיקלית של האנסמבל, רונית בנית, מדגישה כי מטרת המופעים היא לשמח ולהעשיר את עולמם של המבוגרים. לא מפתיע לפיכך שכל הופעה מסתיימת בכך שהדיירים ניגשים לחברי האנסמבל ומרעיפים עליהם מחמאות ושבחים ומבקשים הדרנים ומועד חדש להופעה נוספת. בעתיד הקרוב, מתכוונים חברי האנסמבל לקיים גם ערבי שירה בציבור. 

צבי רביב, תושב מוצא עילית וחבר האנסמבל, מדגיש כי כל ההופעות של האנסמבל הן בהתנדבות וכל ההכנסות הן קודש להמשך פעולתה המבורכת של עמותת 'הקול זהב'. לדבריו, מדובר בעמותה שמטרתה לתרום לאיכות חייהם של בני הגיל השלישי באמצעות אירועי מוסיקה ותרבות וארגון מפגשים בין דוריים לצורך הפגת הבדידות. מרכז פעילותה של העמותה הוא באזור ירושלים ומבשרת ציון.

לפרטים ולתיאום הופעות: 050-5527767 (רונית), 052-2860993 (צבי),  054-4847674 (אהוד).