קולקציה חדשה מ'ZENITH'

מותג שעוני היוקרה השוויצרי ZENITH, חושף את החזון העתידני של קולקציית ה-DEFY ומשיק את קולקציית ה-Defy Skyline.

מותג השעונים השוויצרי זניט, משיק בימים אלו את קולקציית אביב – קיץ 2022. קולקציית הדיפיי סקייליין, משלימה את החזון העתידני של זניט. ״מימוש חלומות והתווית דרך מיוחדת – כל אחד ודרכו שלו״ הוא המוטו שעל פיו נוצר השעון החדש בעיצוב סטייליסטי ובוורסטיליות, שמשלב ביצועים לצד עיצוב המשקפים את רוח היצירה של זניט.

קולקציית הסקייליין החדשה שואבת השראה מהמבנה המתומן של שעוני הדיפיי הראשונים, מתבלטת באחידות מבנה השעון ושומרת על הDNA הקשוח והעמידות של קודמיו, בשעה שהוא מספק מראה חד יותר באסתטיקה שלו, יחד עם דגש על ביצועים מספקים בכל סיטואציה, כתר מתברג ועמידות של מאה מטרים מתחת למים. שעון הסקייליין מגיע עם רצועת מתכת בהברשת מט במרכז החוליות והברשת מראה בפרופיל , אשר מחמיאים לקימורים של גוף השעון. הדיפיי החדש  מגיע עם רצועה נוספת מגומי, בעלת תוואי של כוכבים, הזהה ללוח השעון, בעל מנגנון מהיר להחלפה בין הרצועות.

מלבד מחוגי השעות והדקות המרכזיים וחלון תאריכון בשעה 3, אשר מבוצע בגימור בצבע זהה ללוח, הדיפיי סקייליין מציג פונקציה חדשה שטרם נראתה כמותה- בתת הלוח של מחוג השניות, המחוג נע במהירות כאשר מבצע תנועה מהירה ומאפשר מדידה קבועה, עד כדי כך שהוא משלים סיבוב מלא בעשר שניות בלבד. ביצועים יוצאי דופן אלו מסופקים על ידי מנגנון התנועה החדש, למנגנון עתודת כח של 60 שעות ובעיצובו יש שימוש בצבע כחול עבור חלק מהרכיבים, משקולת מתיחה דו כוונית ופונקציית עצירת השניות לכוון זמן מדוייק.

הקולקצייה החדשה של זניט כוללת שלושה שעונים- בעלי לוח כחול/לבן/שחור, בעלי רצועת גומי נוספת – כחולה/ ירוקה, בגוון חאקי/שחורה – נעשה בהתאמה אישית.

מחיר- 31,900 ₪

ניתן להשיג: בחנויות הבוטיק כרונוטיים' באימפרס רמת אביב' בקניון גינדי TLV' בקניון הקריון