קומה חדשה לשנה החדשה

קניון 'הדר' בירושלים מתרחב משמעותית ופותח קומת מסחר חדשה על שטח של כ-4000 מ"ר בהשקעה שנאמדת בכ-25 מיליון שקלים * במסגרת זו, ייפתחו בשלב הראשון חנויות של המותגים 'הפיראט האדום', 'אדידס' ו'זום אופטיק'

קניון 'הדר' בירושלים פותח השבוע קומת מסחר חדשה (מינוס 2), שמשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות שמתווספות ל-120 החנויות שכבר קיימות במקום.

קניון 'הדר' השקיע כ-25 מיליון שקלים בהקמת הקומה החדשה. במסגרת זו, ייפתחו השבוע לקהל הרחב שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: חנות של המותג הבינלאומי 'אדידס,' סניף של מותג הצעצועים 'הפיראט האדום'  וסניף של רשת 'זום אופטיק'. סך ההשקעה בפתיחת שלושת החנויות החדשות נאמדת בלמעלה משלושה מיליון שקלים.

סניף 'הפיראט האדום' ייפתח על שטח של 600 מ"ר בהשקעה שנאמדת בכמיליון שקלים. החנות מציעה מגוון רחב של צעצועים ומשחקים לילדים ולכל המשפחה תוך חוויית קנייה צבעונית למבוגרים ולילדים. סניף של 'אדידס' ייפתח על שטח של 1,200 מ"ר בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי שקלים. הסניף החדש כולל מחלקות מתמחות של ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים. כמו כן, ייפתח סניף של 'זום אופטיק' על שטח של 130 מ"ר בהשקעה של חצי מליון שקלים. החנות מציעה מגוון משקפי שמש וראייה לגברים, נשים וילדים עם עיצובים חדשניים ומותגים בינלאומיים, הפקת רישיונות נהיגה, שייט ורישיונות בינלאומיים מטעם משרד התחבורה – אגף הרישוי.

לירון אלקיים, מנכ"לית קניון 'הדר': "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שהקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים חדשים. לקומה זו יתווספו בקרוב עוד מותגים מובילים במטרה ליצור תמהיל שמעניק חוויה לכל המשפחה שכולל קולינרייה, תרבות, בילוי וקניות".   

קניון 'הדר', שנמצא בבעלות משולבת של 'הריבוע הכחול נדל"ן' וחברת 'כלל נדל"ן', ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי שנאמד בכ-26,000 מ"ר, עם מעל ל-120 חנויות שמתפרשות על חמש קומות של מסחר וחמש קומות של חנייה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, אדידס אאוטלט, נאוטיקה, טימברלנד, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, נויז, מאניה ג'ינס, נייקי ועוד.