קיץ ירושלמי גם בלילה

ראש העיר ירושלים משה ליאון פועל להפעלת 'קווי קיץ' של הרכבת הקלה

היא קיימת בבירה שנים אחדות בלבד אך כבר הפכה לאחד מסימני ההיכר שלה – הרכבת הקלה כמובן. כיום, שירות הרכבת הקלה פעיל ביום חמישי עד השעה 22:45 ובמוצאי שבת עד השעה 23:50. למען התושבים והמבקרים בעיר, פנה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, למשרד התחבורה באמצעות צוות תכנית אב לתחבורה וביקש לקדם מהלך להארכת שעות הפעילות של הרכבת הקלה בסופי השבוע במהלך חודשי הקיץ.

מעיריית ירושלים נמסר, כי בימים אלה קיבלה לידיה חברת 'כפיר', שזכתה במכרז לפרויקט ה-JNET, את הפעלת הקו האדום במקומה של חברת 'סיטיפס'. בשלב הראשון החברה פועלת במתכונת של תקופת הסתגלות ולמידה מבלי להשפיע על המסלולים, התדירות והשירותים הניתנים לכ-160 אלף נוסעים מידי יום. בפנייתו להארכת שעות הפעילות, התייחס ראש העיר לתקופה שלאחר ההסתגלות של חברת 'כפיר'.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "לקראת ימי הקיץ ועם התקדמות מבצע חיסוני הקורונה, מרכזי הבילוי, התרבות, הפנאי והספורט בעיר נפתחו מחדש ותושבי ירושלים והמבקרים בה ממלאים את הרחובות. בהתאם לכך, הארכת שעות פעילות הרכבת הקלה בחמישי בלילה ובמוצאי שבת תאפשר למבקרים ולתושבים אמצעי תחבורה בטוח, אמין וזמין, שישרת אותם ויפחית את עומסי התנועה. עם סיום תקופת ההסתגלות של חברת 'כפיר', אני פועל שתתקבל החלטה להאריך את שעות הנסיעה וכך נוכל להציג לירושלמים ולתיירים אלטרנטיבה מועדפת לתנועה בעיר".