קיץ נעים ב-THE GARDEN TERRACE

מלון 'וולדורף אסטוריה' ירושלים פתח השבוע את בר הקיץ שהוקם על גג המלון המשקיף על נוף ירושלמי עוצר נשימה * בתפריט מנות מוקפדות בסגנון טאפאס ים תיכוני ובר משקאות וקוקטיילים עשיר ומקצועי לבילוי מושלם של ערבי הקיץ

THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ של מלון 'וולדורף אסטוריה' נפתח מחדש בימים אלה. המקום, שמשקיף על קו הרקיע של ירושלים, תוכנן תוך שמירה קפדנית על האיכות המאפיינת את הרשת היוקרתית. את התפריט ל- THE GARDEN TERRACE בנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק, עם מנות בר מוקפדות בסגנון טאפאס מהמטבח הים תיכוני. בבר קוקטיילים ממרכיבים איכותיים שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון ומבחר עשיר של משקאות יוקרתיים, מיושנים ומעושנים. חובבי הסיגרים, ייהנו מקולקציית סיגרים יוקרתית.

THE GARDEN TERRACE מעוצב בסגנון גן ים תיכוני, עצי זית מקומיים, פרחים ועציצים רבים מהדרים את המקום, רצפת דק מיוחדת ורהוט גן אקסקלוסיבי. המקום מואר בתאורה מוקפדת שתוכננה על ידי יועץ תאורה שנשכר במיוחד להענקת אווירה הרמונית והדגשת הפרטים הקטנים. במקום מטבח ובר ליצירת חוויה חיה לאורחים שיוכלו לצפות בהכנת המנות והקוקטיילים על ידי צוות הטבחים והברמנים של וולדורף אסטוריה ירושלים.

תפריט האוכל של THE GARDEN TERRACE מתאפיין במנות טאפאס בר איכותיות העושות שימוש בחומרי גלם טריים דוגמת ירקות שורש ועשבי תבלין. אותם רקח שף המלון איציק מזרחי ברק. מחירם נע בין 40 שקלים ועד 68 שקלים.

אבנר און, מנכ"ל 'וולדורף אסטוריה': "THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ על גג 'וולדורף אסטוריה' ירושלים, נפתח מחדש עם תפריט חדש ומשודרג, זאת במטרה לתת מענה לבילוי איכותי לקהל הרחב בימי הקיץ. המטרה שלנו היא לאפשר לכלל אורחי העיר ירושלים ותושביה ליהנות מאיכות השירות והסטנדרטים הגבוהים של הרשת, גם לאלה שלא נמנים על אורחי המלון. אנו מאמינים כי THE GARDEN TERRACE יהיה בקיץ 2021 מקום הבילוי הפופולארי בקרב הירושלמים, לבליינים מהמרכז ולכל מי שמחפש אופציית בילוי אקסקלוסיבית בעיר".

מה בתפריט?:  

טאפאסים

חציל שרוף, קרם טחינה, בשר טלה וצנוברים (40 ₪); סלט עלים ירוקים – פלחי תפוז, ענבים, שקדים, וינגרייט הדרים (40 ₪); תפוח אדמה קריספי איולי עשבי תיבול (40 ₪); פרחי כרובית בטמפורה קרם טחינה וסלסת עגבניות (43 ₪); סלט עדשים חם – ירקות שורש, ציר ירקות (46 ₪); טורטיה עוף, לימון כבוש, זיתי קלמטה וקונפי עגבניות, (58 ₪) מעורב ירושלמי על הפלנצ'ה טורטיה ובצל מקורמל (62 ₪); אנטריקוט בורגר איולי, תפוח אדמה קריספי (62 ₪); עראייס – פיתה, קרם טחינה, סלט ירקות ישראלי ופלפל חריף (65 ₪); באו באן ספייריבס בצל ירוק, תפוח אדמה קריספי ורוטב הוייסן (65 ₪); קבב דג ים עשבי תיבול, זיתי קלמטה, רוטב חריימה (68 ₪).

מנות אחרונות של השף קונדיטור עידן חדד

בסבוסה חלבה סמיפרדו – עוגת סולת ספוגה בסירופ תבלינים, פרפה חלבה חצי קפוא (סמיפרדו), שערות חלבה פיסטוקים וסילאן. ( 45 ₪ )

טארט שוקולד קרמל לוטוס – בצק פריך, קרמל לוטוס, פקאן סיני, גנאש שוקולד מריר, רוטב קרמל מלוח ונשיקת קרם דיפלומט ( 45 ₪).

קוקטיילים

בריזת קיץ – הוואנה 7 שנים, ג'ין ביפיטר, אפרסק, לימון (58 ₪); צ'אי וויסקי סאוור – מיצ'רס בורבון, סירופ מייפל, ביטרים, לימון, קצף מתובל בתבליני צ'אי (59 ₪); ג'ולפ מיצ'רס הדרי – מיצ'רס ריי דבש, אשכולית, נענע, לימון, רימון, קרח גרוס (65 ₪); ירושלים של זהב – הוואנה קלאב 7 שנים, סירופ מייפל, אנגוסטורה ביטרס, קינמון מעושן (68 ₪) טנקרי 10 – פרחי קמומיל, ליים, תפוז, אשכולית, טוניק (65 ₪); ג'ין מארה – זיתים, פתיתי מלח ים, קליפת לימון (75 ₪).

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה הירושלמי המפורסם 'פאלאס' ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ-150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

THE GARDEN TERRACE, מלון 'וולדורף אסטוריה', רח' רשון אגרון 26, ירושלים

שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-22:30

לסועדים במקום: שעתיים חנייה חינם.

כשרות: למהדרין

לפרטים והזמנות: טלפון: 02-5423333

מייל:    Hadar.alfassi@waldorfastoria.com