"רכבת לילה 2"

סדרת האירועים למבוגרים בתיאטרון הקרון משכן דוידסון ממשיכה

תיאטרון הקרון שעבר למבנה החדש בגן הפעמון בירושלים, משכן תיאטרון דוידסון, מציע תוכנית חדשה למבוגרים עם הפרויקט "רכבת לילה" – סדרת אירועי מחול ותיאטרון חזותי של מיטב היוצרות והיוצרים בישראל. אירועי "רכבת לילה" מתקיימים אחת לחודשיים בין חללי המבנה שישנה את צורתו במהלך הערב. רכבת לילה היא חלק מהרצון של תיאטרון הקרון ליצור מרכז של תרבות חזותית פעיל בכל שעות היממה, ולהציע תוכן של תרבות עכשווית גם לנוער ולמבוגרים (בדומה להצגות המוצגות בפסטיבל הקרון הבינ"ל בקיץ).

בהמשך למסורת של תיאטרון הקרון, השמה דגש על תרבות איכותית ועל בינתחומיות של האמנויות השונות, 'רכבת לילה' פועלת להרחבת קהל היעד של אמנות עכשווית בירושלים באמצעות מפגש בין יוזמות תרבות מקומיות, עבודות במה בינתחומיות והקהל הירושלמי.

האורחים מוזמנים לשוטט עם בירה קרה ביד [או יין אדום] בין החללים של משכן דוידסון החדש, בלילה של אמנות עכשווית ובין תחומית.

אוצרות וניהול אמנותי – ישראל ארלנגר.

העבודות שיוצגו בערב זה:

20:30 – תוהו – קולקטיב אנימציה | שיטוט בין סרטי אנימציה קצרים צעצועים שבורים

בחללי המבואה של התיאטרון יוקרנו ברצף סרטי אנימציה קצרים על הילדות ושברה.

גולם גולם (אורי גולדברג ועילי מרגוליס + (כלבי פרא (עידו שפירא ועמית כהן)

הדרים (שלומי יוסף) +  reviver(שליו בן אליה ורנן אדר)

המערה: בחלל נוסף יוקרן לופ אנימציה של קולקטיב תוהו מתוך המיצב המערה  -מסע בין מימדי, בין האימה של חשכת הליל ועד תקוות השמש העולה.

"תוהו" הוא קולקטיב ירושלמי של אנימטורים בוגרי בצלאל, שיוצרים אנימציה פורצת גבולות הן בשדה הקולנועי והן בשדה האמנותי.

21:15 – בנימין יום טוב| טווס – פנטזיה אוטוביוגרפית

המופע "טווס" מנסר את השקר של הזהות העקבית והאחידה, פולט דמויות עזות, ארכיטיפיות ואפויות למחצה ומדביק שוב את חתיכות הבוץ לכדי ישות אחת, אדם אחד לא יציב שנספג בתוך סיטואציות מופרכות, מתבונן בהן ומשתנה יחד עמן.

בנימין יום-טוב נולד וגדל בנתניה, בן להורים שעלו מאיראן. אח צעיר מבין ארבעה, העדיף מאז ומעולם את החלום על פני המציאות. שירת כצלף בנח"ל בזמן שחלם על מחזות זמר עם ערבים/בני דודים. בבית הכנסת התפלל אך חלם תמיד לצאת מתוך ארון הקודש עטוי נוצות ונצנצים

"טווס" הוא פיוז'ן של עולמות תוכן הנע בין האפ לדאון, בין הגברי לנשי, בין ינקות לזקנה בין איראן לישראל ובין נתניה לתל אביב עוברת מונית שירות אחת.

  • המופע מכיל ערום מלא

"רכבת לילה" | 26 במאי בשעה 20:30 | תיאטרון הקרון, גן הפעמון ירושלים

מחיר: 60 ₪

לרכישה באתר תיאטרון הקרון או בטלפון 4524*