רמי וריטה אצלנו ביישוב

השניים יופיעו כאן ביום חמישי הבא (22.7) עם מיטב להיטיהם, כחלק מסדרת הופעות שהם מקיימים בקרוב

20 שנה חלפו מאז ראה אור המופע המשותף של ריטה-רמי. השניים, מענקי פס-הקול הישראלי, מיצבו עצמם בתור פרפורמרים, מבצעים, מגישים, יוצרים ובעלי תרומה יקרה מפז לרפרטואר הארצישראלי. כל אחד בזכות עצמו וכן בזכות שיתוף הפעולה ביניהם.

ריטה היוותה שופר מושלם להפקה המוסיקלית של רמי, אשר הקדימה את זמנה וללא ספק הביאה עמה משב אוויר רענן ובינלאומי. יחד, יצרו השניים מוצר שטרם נראה כמותו בארץ: הפרפורמנס החד פעמי, ההרמוניה הווקאלית, ההגשה והלחנים מלאי הרגש של רמי לצד הקול הייחודי של ריטה.

בשנת 2001 יצאו ריטה ורמי לסיבוב הופעות, שכלל מגוון להיטים מקריירות הסולו שלהם. כידוע, השניים עבדו בשיתוף פעולה לאורך כל השנים – רמי הפיק ועיבד את שני אלבומיה הראשונים של ריטה ולאחר מכן היה מעורב בכתיבה ובעיבוד של שירים נוספים. סיבוב הופעות זה נחרט בלב רבים כאחד המופעים המרגשים, המוצלחים והמרהיבים שעלו על הבמות בישראל.

אחרי השנה האחרונה שבה עולם המוסיקה נדם והמופע המדובר ביותר נדחה, בקיץ הקרוב יעלה מופע האיחוד החד פעמי שכולנו כל כך ציפינו לו.

ריטה: "רמי ואני נחגוג במופע את היצירות המשותפות שלנו. זכינו שהשירים שלנו הפכו לפסקול החיים של אנשים רבים. המוסיקה נצחית ומנצחת את מהמורות החיים. מחכה בהתרגשות".

רמי קלינשטיין: "ההתרגשות גדולה גם בפן האישי וגם בפן המקצועי. אחרי 20 שנה, ריטה ואני נעלה יחד על הבמה ואתנו יעלו כל הילדים המוסיקליים שלנו בהפקה מיוחדת שאנחנו עובדים עליה בימים אלה".

כאמור, זה יקרה אצלנו במבשרת ציון ביום חמישי הבא (22.7, 21:00). ואם לא הספקתם להשיג כרטיס או בדיוק באותו הערב יש בר מצווה לבן דוד, תרשמו את התאריכים הקרובים הבאים. מוצ"ש, 24.7, 21:00, אמפי פארק מוצקין; חמישי, 29.7, 21:00, זאפה לייב פארק בראשון לציון, שם יתקיים יומיים לאחר מכן (מוצ"ש, 31.7, מופע שקיעה) מופע נוסף. וזו כמובן רשימה חלקית. מופעים נוספים יתקיימו ברחבי הארץ במהלך חודש אוגוסט.

לרכישת כרטיסים: 9080*, zappa-club.co.il.

ביניים: 'קיץ בפול ווליום' לנוער המקומי

הכינה המועצה המקומית מבשרת ציון תכנית עשירה בפעילויות פנאי ותרבות עבור בני הנוער ביישוב: 19.7 – לונה פארק תל אביב, 26.7 – סינמה סיטי, 9.8 – יום כיף במימדיון, 11.8 – הופעה ענקית של עדן מאירי, 18.8- יום כיף בבריכת מסילת ציון, 23.8 – יום כיף בסופרלנד ועוד מגוון רחב של פעילויות. פרטים על אירועים אלה ואחרים והרשמה אליהם ניתן למצוא באתר המועצה בדף שנפתח במיוחד לשם כך.

ראש המועצה יורם שמעון: "גם בשנה החולפת, ברקע מגפת הקורונה, המשיכה המועצה להשקיע רבות בנוער הנפלא שלנו ביישוב ולשלב אותו בפרויקטים חברתיים-חינוכיים. בין היתר, הוקם מועדון מוסיקה לנוער – 'המרתף הסגול', חודשה הפעילות במועדון 'טיים אאוט', חודשו פעילויות תנועות הנוער, הוקמו מסגרות ומיזמי התנדבויות חברתיות לבני הנוער – מבצע 'אמץ סבא וסבתא', ליווי אישי לניצולי שואה, סיוע למשפחות במהלך מבצע 'שומר החומות' ועוד. המועצה תמשיך להשקיע בתרבות הפנאי למבוגרים, בני נוער וילדים, לצד ההשקעה בחינוך, בתשתיות ובחזות פני היישוב".