רק אני והגלשן שלי

דיירי 'נופי מוצא' זכו לחוויה מצעירה במיוחד בחוף בת ים

עשרות דיירים מהדיורים המוגנים של קבוצת  'נוה עמית', ביניהם דיירים של דיור מוגן 'נופי מוצא' שבאזורנו, הגיעו ליום כיף במתחם הגלישה של עמותת 'הגל השלי' בחוף בת ים. עמותה זו מסייעת לנוער בסיכון להתמודד ולהתגבר על אתגרים וקושי. מרגע שהחלה העמותה לפעול, עברו דרכה מעל ל-6,000 בני נוער.

אחד הנערים שיתף במפגש: "עישנתי, שתיתי אלכוהול ופשוט הידרדרתי עד שהכרתי את עמותת 'הגל השלי' שהצליחו להחזיר את האמון בעצמי ולגלות את תעצומות הנפש והכוח שיש לי". הסבתות כל כך התרגשו ובתום ההרצאה ניגשו לחבק את בני הנוער והצוות שלהם ולטפוח להם על השכם.

אחרי ההרצאה, פנו בני הנוער ללוות את המבוגרים לכיוון הים, שם הדריכו אותם והסבירו כיצד משתמשים בגלשן, מה התפקיד של כל חלק שבו וחלק מהם עלו על הגלשן והדגימו להם את השימושים. את האירוע חתמו בפירות העונה, קרטיבים ומוזיקת שנות ה-60-80 כשבני דור הצעיר רוקדים לצלילי המוזיקה לצד הדור המבוגר.

אביבה דיין, דיירת ב'נופי מוצא': "כיון שהים עדיין לא הגיע לירושלים ולמוצא, החלטנו לבוא כולנו אל הים ולנצל את ההזדמנות ולהכיר את הנוער של עמותת 'הגל שלי'. גילינו נוער שעושה פעילות מרגשת ומעוררת השראה. המפגש המשותף בין הדורות החזיר אותי לנעורים כשרקדנו כולנו  יחד. נהנינו ואפילו למדנו איך עומדים על הגלשן".