שעונים שקופים ובגוונים טבעיים

תקוה גדעון והדוגמן רון לוי, צולמו השבוע לקמפיין שעוני SHOCK-G במהלך צניחה חופשית וזאת, בהשראת הסרט מר וגברת סמית', על מנת להמחיש את חוזק ועמידות השעונים החדשים בקולקציה

מותג השעונים SHOCK-G מבית ענקית השעונים היפנית CASIO משווק בישראל ליין רחב של שעונים המספקים לא רק אופנה של צבעים, אלא, מצוידים בתכונות של עמידות ופרקטיות שלא מצריכה תחזוק קבוע וניתן לסמוך עליהם לאורך שנים.

קולקציית השעונים של G-Shock  לקיץ 2021 מיועדת לגברים ולנשים כאחד והיא שמה במרכזה שני טרנדיים בולטים.

הטרנד השקוף – קולקציית שעונים בעלת רמות שקיפות שונות במגוון דגמים, מהרצועה, דרך גוף השעון ועד שקיפות כמעט מלאה. כמו כן, שקיפות המגיעה בשלל צבעי הקשת ואף שילובי צבעים נועזים שונים.

צבעיים טבעיים –  קולקציית שעונים בעלת צבעים טבעיים העושים כבוד לתצורות גיאולוגיות שונות בכדור הארץ, כדוגמת צבעים מונוכרומטיים של כחול ים, חום אדמה, אפור, אבן שיש ונוספים. מהזווית הטכנולוגית ניתן למצוא בקולקציה רצועות שעונים בטכנולוגיית יציקת שרף בצבע מעורב, שעונים עמידים במיוחד מקולקציית הקארבון בעלי ליבת פחמן חזקה ועוצמתית, שעוני ספורט- דופק ראשונים מבית המותג, שעונים מקצועיים למקצועות וענפי ספורט שונים ועוד.

קולקציות השעונים החדשות מציעות סגנון אורבני מחוספס, אופנתי לצד עמידות בכל נפילה וזעזוע לכל פעילות ספורט אתגרית. בנוסף, הדגמים מצוידים בשלל פונקציות שימושיות מתקדמות המשתנות מדגם לדגם, כדוגמת שעוני עצר, שעונים מעוררים, חיישנים מתקדמים, שעונים עולמיים, מצבי ירח, גאות ושפל ועוד.

טווח מחירי הקולקציה: 330-7,199 שקלים.

על הקמפיין:

הקמפיין הייחודי צולם בהשראת הסרט מר וגברת סמית' בהשקעה של למעלה ממליון שקלים באמצעות משרד הפרסום Solutions ADV. הקונספט נבחר בהתאם לערכי המותגים, שמעבר לנראותם האהובה על חובבי אופנת רחוב ברחבי העולם, מהווים את השעונים העמידים והקשוחים בעולם. צילומי הקמפיין המשלב אופנה ואקסטרים החלו בצילומי אופנה במלון בזכרון יעקב ומשם המשיכו השניים לחוף הבונים בו ביצעו צניחה חופשית.