מחבת מעולם אחר

Arcosteel מציגים את סדרת הדיימונד סקיי: סדרת סירים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית מחומר טהור וללא חומרים המזיקים לגוף האדם , עמידות גבוהה ופיזור חום אחיד ומושלם בציפוי ייחודי DIAMOND SKY הנחשב לציפוי הטוב מסוגו בעולם

סדרת ארקוסטיל  דיימונד סקיי  הינה סדרת כלי בישול המיוצרים בטכנולוגיית יציקת פלדה מותכת של חומר טהור (ללא חומריים היכולים להזיק לגוף האדם) תהליך זה מבטיח חוזק ועמידות גבוהה ביותר  לגוף הכלי, ומאפשר פיזור חום אחיד ומושלם, ללא נקודות קרות או שרופות בדפנות הכלי, חיסכון וניצול מרבי ויעיל של צריכת האנרגיה המופקת מהכיריים.

פנים הסיר נעטף בארבע שכבות ציפוי חדשני וייחודי DIAMOND SKY הנחשב לציפוי הטוב מסוגו בעולם.

הציפוי ייחודי ובעל עמידות גבוהה בפני שריטות, שחיקה ובעל יכולות נון סטיק ייחודיות (המונעות הידבקות המזון לכלי) ומאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר וכמו כן מאפשר ניקוי קל ומהיר של הכלים (ללא צורך לשפשף ולקרצף).

חלקם החיצוני של כלי הבישול מצופה בציפוי ייחודי עם PTFE  שהינו חומר המגן על הציפוי החיצוני ומאפשר ניקוי קל ,מהיר ונוח של כלי הבישול  וכמו כן מונע היווצרות כתמי בישול  ושומן שרוף שנוצרים על הדופן החיצוני של כלי הבישול בעת השימוש בהם.

הציפוי הפנימי והחיצוני של כלי הבישול מיוצרים בטכנולוגיות ייצור המתקדמות ביותר בעולם ומותאמים לדרישות התקן הגרמני ורשות המזון האמריקאי – FDA.

הידיות בכלי הבישול  מיוחדות וניתנות לפירוק, הן אינן מתחממות בבישול על כיריים מכל סוג, וניתנות לפירוק לצורך בישול בתנור  ושטיפה נוחה במדיח כלים, הידיות המתפרקות מאפשרות חיסכון במקום אחסון הכלים במטבח. ידיות כלי הבישול בעלות מבנה ארגונומי  ותוכננו בהתאמה למבנה האנטומי של כף היד לשם נוחות מושלמת וקלות לתפעול נוח ובטוח.

מכסה הסירים עשוי מזכוכית מחוסמת וניתן להכנסה לתנור, היקף המכסה עטוף בחבק סילקון איכותי ומיוחד, התורם לאטימות הסיר בזמן הבישול, ולניצול יעיל של האנרגיה הנצרכת ושמירה על מרכיבי חומרי הגלם בתוך התבשיל.

סדרת כלי הבישול ארקוסטיל  דאיימונד סקאיי מותאמת לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ומותאמת לשטיפה במדיח כלים.

הסדרה כוללת:

סיר  20 ס"מ – 2.3 ל' >> סיר  24 ס"מ – 4.2 ל' >> סיר  28 ס"מ  6.5 ל' >>  קלחת 16 ס"מ – 1.4 ל' >>

סוטז  24 ס"מ – 2.8 ל' >> סוטז  28 ס"מ – 4 ל' >> סוטז  30 ס"מ – 4.5 ל' .

מחבתות – 20 ס"מ > 24 ס"מ > 26 ס"מ> 28 ס"מ> 32 ס"מ> מחבת גריל 28*28 ס"מ.

על סדרת הסירים ארקוסטיל סקיי ניתנת אחריות לכל החיים (בכפוף לשימוש לפי הוראות היצרן המופיעות באריזה)

טווח מחירים :

199-549 ₪

ניתן להשיג:

רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן

רשת חנויות דומו

ועוד מגוון חנויות כל בית