בדיקה מהירה וטיסה נעימה

חדש בירושלים: רשת הום סנטר וקבוצת רימיפארם השיקו מתחם בדיקות מהיר בתלפיות לביצוע בדיקות לפני טיסה וכן בדיקות מפוקחות ללא עלות כחלק ממערך הבדיקות של משרד הבריאות * התשובה לבדיקה מגיעה גם בוואטסאפ


לצד דעיכת המגיפה: הום סנטר, הרשת הגדולה בישראל בתחום שיפור ותחזוקת הבית וקבוצת רימיפארם, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, השיקו מתחם בדיקות מהיר בסניף הום סנטר בתלפיות ללא הזמנת תור, כחלק מפריסה ארצית במיקומים נבחרים.

במתחמים הפועלים כחלק ממערך הבדיקות של משרד הבריאות, ניתן לבצע את כל סוגי הבדיקות לפני טיסה, כמו אנטיגן עם תשובה באנגלית או בדיקות PCR וכן בדיקות מפוקחות ללא עלות לנחשפים, לילדים בגילאי 3 עד 12 וגם למנועי חיסון על פי המתווה של משרד הבריאות. המתחם בתלפיות מצטרף למתחם נוסף של קבוצת רימיפארם בעיר ירושלים, הפועל גם הוא במערך של משרד הבריאות וממוקם בגבעת שאול בבית המרקחת מדי פלוס.

התשובות לכל סוגי הבדיקות המתבצעות במתחמים של קבוצת רימיפארם, מגיעות במייל, בסמס וגם בוואטסאפ.

עמי אסרף, סמנכ"ל מכירות ארצי בהום סנטר אמר כי: "כחלק משגרת החיים החדשה לצד הקורונה, פעלנו בשיתוף רימיפארם להקמת מתחמי בדיקות מהירים, נוחים ונגישים לטובת הלקוחות שלנו ובני משפחתם. המיקום של המתחמים נבחר ברוח הביקוש ואנחנו נרחיב אותם ככל שיעלה הצורך".

שגיא יניב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת רימיפארם הוסיף כי: "נערכנו היטב והבדיקות מתבצעות במתחמים בהום סנטר באופן רגוע ומהיר בלי הזמנת תור מראש. ניתן לבצע את כל קשת הבדיקות לצרכי טיסה לחו"ל או נרמול החיים בצל המגיפה ולקבל את התוצאות גם לוואטסאפ".

יודגש כי עולם התעופה עובר בהדרגה לבדיקות אנטיגן מהירות וכ – 45% מהיעדים אליהם טסים מישראל, כבר עדכנו את ההנחיות ומקבלים בדיקת אנטיגן המתבצעת עם הטכנולוגיה של רימיפארם, הכוללת גם תשובה באנגלית ומתאימה לטיסה ליעדים כמו ארצות הברית, צרפת, בריטניה ואיטליה.

קבוצת רימיפארם, היא חברה ותיקה ומנוסה המתמחה בתחום הדיאגנוסטיקה, במכשירים מיידים ובדיקות איכותיות לצוותים רפואיים ושימוש עצמי ועומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח הודות לסופיה, בדיקת האנטיגן המהירה, הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה – FDA ומשרד הבריאות. רימיפארם, מפעילה גם שירות אמין של צוותי דוגמים מקצועיים במתחמים מהירים לבדיקות קורונה מוסדיות בפריסה ארצית, כחלק ממערך הבדיקות המפוקח של משרד הבריאות.

לביצוע בדיקת אנטיגן לטיסה באנגלית עם תשובה תוך 15 דקות בעלות של 59 שקלים, בדיקת PCR בעלות של 119 שקלים או מפוקחת לנחשפים ללא עלות, אין צורך לתאם תור מראש אלא פשוט להיכנס לקישור, לבחור את סוג הבדיקה ולהגיע בשעות הפעילות: sofiagroup.co.il